هنر

توسعه موتور فیزیک بازی

Game Physics Engine Development

دانلود کتاب Game Physics Engine Development (به فارسی: توسعه موتور فیزیک بازی) نوشته شده توسط «Ian Millington»


اطلاعات کتاب توسعه موتور فیزیک بازی

موضوع اصلی: هنرها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Elsevier Inc.

نویسنده: Ian Millington

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 481

حجم فایل: 6.67 مگابایت

کد کتاب: 012369471X , 9780123694713

توضیحات کتاب توسعه موتور فیزیک بازی

شبیه‌سازی فیزیک به بازی‌های پیشرفته کمک می‌کند تا با وادار کردن اشیاء مجازی به گونه‌ای رفتار کنند که ما از آنها در دنیای واقعی انتظار داریم. موتورهای فیزیک برنامه های نرم افزاری هستند که این شبیه سازی ها را اجرا می کنند. با این حال، ساخت موتور دشوار است. تعداد زیادی از توسعه دهندگان (و علاقمندان) جدید وارد این بازار می شوند که از طریق این فرآیند پیچیده به کمک نیاز دارند. کتابهای مقدماتی فعلی ناکافی هستند. آنها به اندازه کافی تجربه برنامه نویسی در دنیای واقعی را برای کار به ارمغان نمی آورند. نیاز به یک کتاب مقدماتی در مورد فیزیک بازی با راهنمای کدنویسی قوی وجود دارد که محتوای ریاضی را محدود می کند. ایان میلینگتون تجربه برنامه نویسی حرفه ای گسترده خود را برای حل این مشکل به ارمغان می آورد. او از سال 1987 بازی‌هایی را توسعه داده است، هوش مصنوعی و ریاضیات را در سطح دکترا مطالعه کرده است و شرکت Mindlathe Ltd. را تأسیس کرده است، شرکتی که موتورهای فیزیک تجاری را طراحی و ساخته است. Physics Engine Development به دقت هر مرحله از ایجاد یک موتور فیزیک قوی و قابل استفاده را شرح می دهد. مفاهیم ریاضی را به شیوه‌ای واضح و ساده معرفی می‌کند، با حفظ موضوعات سطح دبیرستان و ساخت کتابخانه کدهای فیزیک. هر مفهوم جدید در نمودارها و کد توضیح داده می شود تا مطمئن شوید که حتی مبتدی ترین برنامه نویسان بازی هم متوجه می شوند. CD-ROM همراه شامل کد منبع یک موتور فیزیک کامل با کیفیت تجاری است. این کتاب به عنوان مقدمه ای برای کتاب های ریاضی پیشرفته تر در زمینه فیزیک بازی ها، مانند فیزیک بازی دیو ابرلی، خدمت می کند. * فقط از جبر دبیرستان استفاده می کند * نحوه ساخت یک سیستم کامل بر اساس اصول حرفه ای را نشان می دهد * CD-ROM با کد منبع C++ برای یک موتور فیزیک کامل با کیفیت تجاری


Simulating physics helps cutting-edge games distinguish themselves by making virtual objects behave as we expect them to in the real world. Physics engines are the software programs that run these simulations. Building an engine is difficult, however. There are a large number of new developers (and hobbyists) coming into this market who need help through this complex process. Current introductory books are inadequate; they don’t bring enough real-world programming experience to the task. There is a need for an introductory book on game physics with solid coding guidance but which limits the math content. Ian Millington brings his extensive professional programming experience to this problem. He has developed games since 1987, has studied AI and mathematics at the PhD level, and founded Mindlathe Ltd., a company that designed and built commercial physics engines. Physics Engine Development carefully describes each step in the creation of a robust, usable physics engine. It introduces the mathematical concepts in a clear and simple manner, keeping to high school level topics and building a physics code library as it goes. Each new concept is explained in diagrams and code to make sure that even the most novice of game programmers understands. The companion CD-ROM includes the source code for a complete physics engine of commercial quality. This book will serve as a introduction to more mathematically advanced books on game physics, such as Dave Eberly’s Game Physics. * Uses only high school algebra* Shows how to build a complete system based on professional principles* CD-ROM with C++ source code for a full commercial-quality physics engine

دانلود کتاب «توسعه موتور فیزیک بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید