دانلود کتاب Game physics (به فارسی: فیزیک بازی) نوشته شده توسط «David H. Eberly»
اطلاعات کتاب فیزیک بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Elsevier/Morgan Kaufmann
نویسنده: David H. Eberly
زبان: english
فرمت کتاب: DJVU (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 835
حجم فایل: 11.56 مگابایت
کد کتاب: 1558607404 , 9781558607408
نوبت چاپ: 1st ed
توضیحات کتاب فیزیک بازی
فیزیک بازی مقدمه ای بر ایده ها و تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد محیط های گرافیکی سه بعدی واقعی است. به عنوان یک جلد همراه برای طراحی موتور بازی سه بعدی استاندارد صنعتی Dave Eberly، Game Physics رویکرد عملی و قالب مشابهی را به اشتراک میگذارد. دیو شامل شبیه سازی هایی برای معرفی مسائل کلیدی است و سپس به تدریج مفاهیم ریاضی و فیزیکی مورد نیاز برای حل آنها را آشکار می کند. او سپس تمام مبانی الگوریتمی را توصیف میکند و از نمونههای کد و کد منبع فعال برای نشان دادن نحوه پیادهسازی آنها استفاده میکند که در مجموعه بزرگی از شبیهسازیهای فیزیکی به اوج خود میرسد. این کتاب به مسائل پیچیده و چالش برانگیزی میپردازد که سایر کتابها از آن اجتناب میکنند، از جمله دینامیک لاگرانژی، دینامیک بدن صلب، روشهای ضربه، تماس ساکن، مسائل مکمل خطی، اجسام تغییر شکلپذیر، سیستمهای فنر جرم، اصطکاک، حل عددی معادلات دیفرانسیل، پایداری عددی و رابطه آن با ثبات فیزیکی و روش های ادغام Verlet. دیو حتی زمانی را توصیف می کند که فیزیک واقعی ضروری نیست – و فیزیک هک شده این کار را می کند.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.