برنامه نويسي

بازی جادو: راهنمای طراح برای سیستم های جادویی در تئوری و عمل

Game Magic: A Designer's Guide to Magic Systems in Theory and Practice

دانلود کتاب Game Magic: A Designer’s Guide to Magic Systems in Theory and Practice (به فارسی: بازی جادو: راهنمای طراح برای سیستم های جادویی در تئوری و عمل) نوشته شده توسط «Jeff Howard»


اطلاعات کتاب بازی جادو: راهنمای طراح برای سیستم های جادویی در تئوری و عمل

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: A K Peters/CRC Press

نویسنده: Jeff Howard

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 376 / 362

حجم فایل: 5.16 مگابایت

کد کتاب: 1466567872 , 9781466567870

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازی جادو: راهنمای طراح برای سیستم های جادویی در تئوری و عمل

سیستم‌های جادویی فراگیرتر و جذاب‌تر در بازی‌ها بسازید

جادوی بازی: راهنمای طراح برای سیستم‌های جادویی در تئوری و عمل، نحوه ساختن سیستم‌های جادویی را توضیح می‌دهد و خلاصه‌ای از افسانه‌های محرمانه را ارائه می‌دهد که شامل نظریه است. تاریخچه و ساختار سیستم های جادویی در بازی ها و باورهای انسان نویسنده تجزیه و تحلیل دقیق علمی را با توصیه های عملی طراحی بازی در قالب یک کتاب دستور العمل جادویی (grimoire) ترکیب می کند.

این کتاب به شما درک عمیقی از تاریخ و تاریخ می دهد. ساختار جادویی که بازی های شما را غنی تر و عمیق تر می کند. این نشان می دهد که چگونه می توان جداول مربوط به مکاتبات و اجزای املا را تنظیم کرد و همچنین نحوه نوشتن کد برنامه نویسی را که این اجزا را به عنوان بخشی از مکانیک بازی یکپارچه می کند، نوشت. همچنین نحوه تقسیم دنیای شبیه‌سازی شده به حوزه‌های نفوذ (مانند تغییر، احضار، و نکرومانسی) و نحوه استفاده از سیستم‌های قوانین خاص برای شبیه‌سازی قدرت‌ها در این قلمروها را نشان می‌دهد.

به شما نشان می دهد که چگونه جادوهای جذاب را در بازی های خود ببافید، این کتاب با نمونه هایی پر شده است که نحوه طراحی و برنامه ریزی سیستم های جادویی را نشان می دهد. نمونه های کاری برای دانلود در یک وب سایت پشتیبانی موجود است.


Make More Immersive and Engaging Magic Systems in Games

Game Magic: A Designer’s Guide to Magic Systems in Theory and Practice explains how to construct magic systems and presents a compendium of arcane lore, encompassing the theory, history, and structure of magic systems in games and human belief. The author combines rigorous scholarly analysis with practical game design advice in the form of a magical recipe book (grimoire).

The book gives you an in-depth understanding of the history and structure of magic to make your games richer and deeper. It shows how to set up tables of correspondences and spell components as well as how to write programming code integrating these components as part of game mechanics. It also illustrates how to divide a simulated world into domains of influence (such as alteration, conjuration, and necromancy) and how to use specific rule systems to simulate powers within these realms.

Showing you how to weave compelling magic into your games, the book is interspersed with examples that illustrate how to design and program magic systems. Working examples are available for download on a supporting website.

دانلود کتاب «بازی جادو: راهنمای طراح برای سیستم های جادویی در تئوری و عمل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید