برنامه نويسي

طراحی سطح بازی (سری توسعه بازی)

Game Level Design (Game Development Series)

دانلود کتاب Game Level Design (Game Development Series) (به فارسی: طراحی سطح بازی (سری توسعه بازی)) نوشته شده توسط «Ed Byrne»


اطلاعات کتاب طراحی سطح بازی (سری توسعه بازی)

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Charles River Media

نویسنده: Ed Byrne

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 368 / 366

حجم فایل: 204.04 مگابایت

کد کتاب: 1584503696 , 9781584503699

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب طراحی سطح بازی (سری توسعه بازی)

به عنوان یک طراح سطح در صنعت بازی، می توانید دقیقاً تعیین کنید که بازیکن در بازی چه می بیند، می شنود و چه احساسی دارد. پاداش دیدن بازی خود در قفسه فروشگاه یا شنیدن صحبت های مردم در مورد یکی از سطوح شما، تجربه فوق العاده رضایت بخشی است. اگر این مسیری است که می‌خواهید طی کنید، طراحی سطح بازی راه را به شما نشان می‌دهد. این کتاب در مورد اصول طراحی سطح است: رویه‌های رایج برای طراحی، طراحی، و ایجاد محیط‌های تعاملی برای بازی‌ها را به شما آموزش می‌دهد. این توضیح می دهد که طراحی چه سطحی است، از کجا آمده است، و مهمتر از همه، نحوه برنامه ریزی، طراحی و ساخت سطوح به صورت حرفه ای برای بازی های رایانه ای و ویدیویی مدرن امروزی را توضیح می دهد. در سراسر کتاب، توضیحات و نمایش های عملی از تکنیک های اساسی، پیشرفته و دنیای واقعی مورد نیاز برای ایجاد سطوح بازی برای عناوین موفق استفاده می کند. همچنین از نمونه‌های تاریخی، مصاحبه با طراحان سطح برجسته و تمرکز بر طراحی سطح حرفه‌ای استفاده می‌کند تا به توسعه‌دهندگان بازی در تمام سطوح، از نقشه‌برداران آماتور “mod” گرفته تا کهنه‌کارهای باتجربه، نحوه پیاده‌سازی این تکنیک‌ها را در پروژه‌های خود آموزش دهد. . اگرچه محتوای کتاب از نمونه‌های زیادی از ژانرهای محبوب، مانند تیراندازی اول شخص (FPS)، ماجراجویی‌های اکشن و بازی‌های استراتژی زمان واقعی (RTS) استفاده می‌کند، این رویکرد برای آموزش طراحی سطح به عنوان یک سبک و پلتفرم طراحی شده است. -صنایع دستی مستقل همه بازی‌ها باید در محیط‌ها انجام شوند، و با بسط، قوانین طراحی سطح در همه بازی‌ها تا حدی اعمال می‌شود، بنابراین با مهارت‌ها و تکنیک‌هایی که در اینجا یاد می‌گیرید، برای هر چالش سطحی آماده خواهید بود.


As a level designer in the game industry you can determine exactly what the player sees, hears, and feels in the game. The reward of seeing your game on a store shelf or hearing people talk about one of your levels is an incredibly fulfilling experience. If this is a path you want to take, Game Level Design will show you the way.This book is about the fundamentals of level design: it teaches you common procedures for designing, drafting, and creating interactive environments for games. It explains what level design is, where it came from, and, most important, how to plan, design, and construct levels professionally for modern-day computer and video games. Throughout the book, practical explanations and demonstrations use the basic, advanced, and real-world techniques needed to create game levels for hit titles. It also uses historical examples, interviews with outstanding level designers, and a focus on professional level design, to teach game developers of all levels, from amateur “mod” mappers to seasoned multi-title veterans, how to implement these techniques into your own projects. Although the content in the book uses many examples from popular genres, such as first-person shooters (FPS), action adventures, and real-time strategy (RTS) games, the approach is designed to teach level design as a genre- and platform-independent craft. All games need to take place in environments, and by extension, the rules of level design apply to all games to some degree, so with the skills and techniques you learn here, you’ll be ready for any level challenge.

دانلود کتاب «طراحی سطح بازی (سری توسعه بازی)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید