برنامه نويسي

برنامه نویسی گرافیک بازی

Game Graphics Programming

دانلود کتاب Game Graphics Programming (به فارسی: برنامه نویسی گرافیک بازی) نوشته شده توسط «Allen Sherrod»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی گرافیک بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Charles River Media

نویسنده: Allen Sherrod

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 646

حجم فایل: 54.03 مگابایت

کد کتاب: 1584505168 , 9781584505167

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب برنامه نویسی گرافیک بازی

“برنامه نویسی گرافیک بازی” تکنیک ها و افکت های مختلفی را که برای ایجاد گرافیک های پیشرفته در بازی های ویدئویی امروزی استفاده می شود و نحوه پیاده سازی آنها را بررسی می کند. این کتاب نگاهی دقیق به گرافیک کامپیوتری دارد و نظریه و کاربرد هر الگوریتم و اثر و نحوه ساختاربندی و اجرای آنها برای تولید نتیجه ارائه شده را بررسی می‌کند. کد منبع و شبه کد C++ دقیق به عنوان مثال در سراسر کتاب برای نشان دادن روش های آموزش داده شده استفاده می شود، اما تکنیک های ارائه شده را می توان با هر زبان برنامه نویسی یا ابزاری استفاده کرد. شما با مقدمه‌ای بر ابزارها و مؤلفه‌های اصلی گرافیک بازی دو بعدی و سه‌بعدی از جمله ریاضیات رایج بازی، رنگ‌ها و پیکسل‌ها، و حافظه رایانه و همچنین تکنیک‌های ردیابی پرتو و شطرنجی و سایه‌زن‌های قابل برنامه‌ریزی شروع می‌کنید. هنگامی که پایه های گرافیک بازی را مرور کردید، با سایه ها و سطوح، روشنایی مستقیم و سراسری، جلوه های ویژه، و رندر طبیعت بیشتر خواهید دید. پس از ارائه چگونگی و چرایی هر تکنیک، بهینه سازی هایی را که می توان برای بهبود عملکرد و روش های جایگزین انجام داد را نیز بررسی خواهید کرد. “برنامه نویسی گرافیک بازی” تمام اطلاعاتی را که برای ایجاد کارآمد و موثر صحنه های گرافیکی چشم نواز برای بازی های ویدئویی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.


“Game Graphics Programming” examines the many different techniques and effects that are used to create cutting-edge graphics in today?s video games and how to implement them. The book takes a detailed look at computer graphics, exploring both the theory and application of each algorithm and effect and how they are structured and executed to generate the rendered result. Detailed C++ source code and pseudocode are used as examples throughout the book to demonstrate the methods being taught, but the techniques presented can be used with any programming language or tool. You?ll begin with an introduction to basic 2D and 3D game graphics tools and components including common game mathematics, colors and pixels, and computer memory, as well as ray tracing and rasterization techniques and programmable shaders. Once you?ve reviewed the foundations of game graphics, you?ll go more in-depth with shading and surfaces, direct and global illumination, special effects, and rendering nature. After the how and why of each technique is presented, you?ll also examine optimizations that can be done to improve performance and alternative methods. “Game Graphics Programming” presents you with all of the information you need to efficiently and effectively create eye-catching graphical scenes for video games.

دانلود کتاب «برنامه نویسی گرافیک بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید