دانلود کتاب Game Graphics Programming (به فارسی: برنامه نویسی گرافیک بازی) نوشته شده توسط «Allen Sherrod»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی گرافیک بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Charles River Media
نویسنده: Allen Sherrod
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 646
حجم فایل: 54.03 مگابایت
کد کتاب: 1584505168 , 9781584505167
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب برنامه نویسی گرافیک بازی
“برنامه نویسی گرافیک بازی” تکنیک ها و افکت های مختلفی را که برای ایجاد گرافیک های پیشرفته در بازی های ویدئویی امروزی استفاده می شود و نحوه پیاده سازی آنها را بررسی می کند. این کتاب نگاهی دقیق به گرافیک کامپیوتری دارد و نظریه و کاربرد هر الگوریتم و اثر و نحوه ساختاربندی و اجرای آنها برای تولید نتیجه ارائه شده را بررسی میکند. کد منبع و شبه کد C++ دقیق به عنوان مثال در سراسر کتاب برای نشان دادن روش های آموزش داده شده استفاده می شود، اما تکنیک های ارائه شده را می توان با هر زبان برنامه نویسی یا ابزاری استفاده کرد. شما با مقدمهای بر ابزارها و مؤلفههای اصلی گرافیک بازی دو بعدی و سهبعدی از جمله ریاضیات رایج بازی، رنگها و پیکسلها، و حافظه رایانه و همچنین تکنیکهای ردیابی پرتو و شطرنجی و سایهزنهای قابل برنامهریزی شروع میکنید. هنگامی که پایه های گرافیک بازی را مرور کردید، با سایه ها و سطوح، روشنایی مستقیم و سراسری، جلوه های ویژه، و رندر طبیعت بیشتر خواهید دید. پس از ارائه چگونگی و چرایی هر تکنیک، بهینه سازی هایی را که می توان برای بهبود عملکرد و روش های جایگزین انجام داد را نیز بررسی خواهید کرد. “برنامه نویسی گرافیک بازی” تمام اطلاعاتی را که برای ایجاد کارآمد و موثر صحنه های گرافیکی چشم نواز برای بازی های ویدئویی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.
دانلود کتاب «برنامه نویسی گرافیک بازی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.