دانلود کتاب Game Engine Architecture (به فارسی: معماری موتور بازی) نوشته شده توسط «Jason Gregory»
اطلاعات کتاب معماری موتور بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: A K PETERS
نویسنده: Jason Gregory
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 1240
حجم فایل: 11.09 مگابایت
کد کتاب: 1138035459 , 9781138035454
نوبت چاپ: 3
توضیحات کتاب معماری موتور بازی
تئوری و عمل توسعه نرمافزار موتور بازی را پوشش میدهد و طیف وسیعی از مفاهیم و تکنیکها را که در واقع توسط استودیوهای بازی واقعی مانند Electronic Arts و Naughty Dog استفاده میشود، گرد هم میآورد. مثالها اغلب مبتنی بر فناوریهای خاصی هستند، اما بحث فراتر از هر موتور یا API خاصی است. ارجاعات و استنادها آن را برای کسانی که میخواهند در هر جنبه خاصی از فرآیند توسعه بازی عمیقتر شوند، به یک نقطه پرش عالی تبدیل میکند. جدید در این نسخه: به روز رسانی بخش کنسول بازی HW، گسترش فصل رندر، شامل بخشی در رابط کاربری گرافیکی دو بعدی، فصل جدید در مورد شبکه های چند نفره، پوشش بیشتر موتور بازی Unity.
دانلود کتاب «معماری موتور بازی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.