برنامه نویسی: بازی

معماری موتور بازی

Game Engine Architecture

دانلود کتاب Game Engine Architecture (به فارسی: معماری موتور بازی) نوشته شده توسط «Jason Gregory»


اطلاعات کتاب معماری موتور بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: A K PETERS

نویسنده: Jason Gregory

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 1240

حجم فایل: 11.09 مگابایت

کد کتاب: 1138035459 , 9781138035454

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب معماری موتور بازی

تئوری و عمل توسعه نرم‌افزار موتور بازی را پوشش می‌دهد و طیف وسیعی از مفاهیم و تکنیک‌ها را که در واقع توسط استودیوهای بازی واقعی مانند Electronic Arts و Naughty Dog استفاده می‌شود، گرد هم می‌آورد. مثال‌ها اغلب مبتنی بر فناوری‌های خاصی هستند، اما بحث فراتر از هر موتور یا API خاصی است. ارجاعات و استنادها آن را برای کسانی که می‌خواهند در هر جنبه خاصی از فرآیند توسعه بازی عمیق‌تر شوند، به یک نقطه پرش عالی تبدیل می‌کند. جدید در این نسخه: به روز رسانی بخش کنسول بازی HW، گسترش فصل رندر، شامل بخشی در رابط کاربری گرافیکی دو بعدی، فصل جدید در مورد شبکه های چند نفره، پوشش بیشتر موتور بازی Unity.


Covers theory and practice of game engine software development, bringing together a wide range of concepts and techniques actually used by real game studios like Electronic Arts and Naughty Dog. The examples are often grounded in specific technologies, but the discussion extends way beyond any particular engine or API. The references and citations make it a great jumping off point for those who wish to dig deeper into any particular aspect of the game development process. New to this edition: update the section on game console HW, extend the rendering chapter, include a section on 2D GUI, new chapter on multiplayer networking, more coverage of the Unity game engine.

دانلود کتاب «معماری موتور بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید