برنامه نویسی: بازی

معماری موتور بازی

Game Engine Architecture

دانلود کتاب Game Engine Architecture (به فارسی: معماری موتور بازی) نوشته شده توسط «Jason Gregory»


اطلاعات کتاب معماری موتور بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: A K Peters/CRC Press

نویسنده: Jason Gregory

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 1240

حجم فایل: 23.10 مگابایت

کد کتاب: 1138035459 , 9781138035454

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب معماری موتور بازی

در این نسخه جدید و بهبود یافته سوم از معماری بسیار محبوب موتور بازی، جیسون گرگوری از نزدیک به دو دهه تجربه خود در Midway، Electronic Arts و Naughty Dog استفاده می‌کند تا هم تئوری و هم عمل توسعه نرم‌افزار موتور بازی را ارائه دهد. در این کتاب، طیف وسیعی از فن‌آوری‌ها و تکنیک‌های مورد استفاده استودیوهای بازی AAA هرکدام به تفصیل توضیح داده شده و نقش آنها در یک موتور بازی با قدرت صنعتی واقعی به تصویر کشیده شده است.

جدید به نسخه سوم

این نسخه سوم همان پوشش جامع معماری موتورهای بازی ارائه شده توسط نسخه های قبلی را به همراه پوشش به روز شده از موارد زیر ارائه می دهد:

سخت افزار کامپیوتر و CPU و حافظه نهان،

بهینه سازی کامپایلر،

استانداردسازی زبان C++،

نمایش ممیز شناور IEEE-754،

رابط های کاربری دو بعدی،

به علاوه یک فصل کاملاً جدید در مورد موازی سازی سخت افزار و برنامه نویسی همزمان.

این کتاب به عنوان یک متن مقدماتی در نظر گرفته شده است، اما همچنین به برنامه نویس بازی با تجربه دیدگاه مفیدی در مورد جنبه هایی از فناوری توسعه بازی ارائه می دهد که ممکن است تجربه عمیقی با آن نداشته باشند. مثل همیشه، ارجاعات و استنادات فراوانی در این نسخه ارائه شده است، که آن را به یک نقطه پرش عالی برای کسانی تبدیل می کند که مایلند در هر جنبه خاصی از روند توسعه بازی عمیق تر کاوش کنند.


In this new and improved third edition of the highly popular Game Engine Architecture, Jason Gregory draws on his nearly two decades of experience at Midway, Electronic Arts and Naughty Dog to present both the theory and practice of game engine software development. In this book, the broad range of technologies and techniques used by AAA game studios are each explained in detail, and their roles within a real industrial-strength game engine are illustrated.

New to the Third Edition

This third edition offers the same comprehensive coverage of game engine architecture provided by previous editions, along with updated coverage of:

computer and CPU hardware and memory caches,

compiler optimizations,

C++ language standardization,

the IEEE-754 floating-point representation,

2D user interfaces,

plus an entirely new chapter on hardware parallelism and concurrent programming.

This book is intended to serve as an introductory text, but it also offers the experienced game programmer a useful perspective on aspects of game development technology with which they may not have deep experience. As always, copious references and citations are provided in this edition, making it an excellent jumping off point for those who wish to dig deeper into any particular aspect of the game development process.

دانلود کتاب «معماری موتور بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید