دانلود کتاب Game Development with MonoGame: Build a 2D Game Using Your Own Reusable and Performant Game Engine (به فارسی: توسعه بازی با MonoGame: ساخت یک بازی دو بعدی با استفاده از موتور بازی قابل استفاده مجدد و عملکرد خود) نوشته شده توسط «Louis Salin – Rami Morrar»
اطلاعات کتاب توسعه بازی با MonoGame: ساخت یک بازی دو بعدی با استفاده از موتور بازی قابل استفاده مجدد و عملکرد خود
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Louis Salin – Rami Morrar
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 208
حجم فایل: 4.65 مگابایت
کد کتاب: 1484277708 , 9781484277706
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب توسعه بازی با MonoGame: ساخت یک بازی دو بعدی با استفاده از موتور بازی قابل استفاده مجدد و عملکرد خود
با استفاده از MonoGame یک بازی صیقلی ایجاد کنید که شامل سطوح و مبارزات زیادی است. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه عوامل هوش مصنوعی و فیزیک دو بعدی را به بازی خود اضافه کنید، در حالی که عملکرد موتور بازی را بهبود می بخشد. در پایان توسعه بازی با MonoGame، شما یک بازی ایجاد کرده اید که ارزش انتشار داشته باشد.
در طول این کتاب، شما با مفاهیم پیشرفته توسعه بازی آشنا خواهید شد. مانند اسکریپت نویسی و هوش مصنوعی زیرا عملکرد موتور بازی را با مدیریت بهتر حافظه بهبود می بخشید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک ویرایشگر سطح ایجاد کنید که از آن برای ساخت سطوح بازی استفاده کنید. همچنین با افزودن سیستم دوربین، لایهها، منوها و بهبود گرافیک بازی با استفاده از سایهزنان پیکسل و جلوههای ذرات بهتر، نکات و ترفندهایی را برای افزودن پولیش به پروژه بازی خود انتخاب خواهید کرد.
پس از تکمیل این کتاب، درک واضحی از مراحل مورد نیاز برای ساخت یک بازی از ابتدا تا انتها و آنچه برای ایجاد یک بازی دوبعدی لازم است که در نهایت میتواند منتشر شود، خواهید داشت.
آنچه یاد خواهید گرفت
- یک موتور بازی دو بعدی کارآمد بنویسید
- اسکریپت رفتار اشیاء بازی
- برای بازی خود یک ویرایشگر سطح بسازید و از آن استفاده کنید
- یک رابط کاربری به بازی خود اضافه کنید
این کتاب برای چه کسی است
توسعه دهندگان C# متوسط تا پیشرفته با دانش MonoGame. دانش اولیه در مورد نحوه نصب و استفاده از قابلیتهای دو بعدی MonoGame به همراه دانش نحوه استفاده از ابزار خط لوله محتوا مورد نیاز است.
Create a polished game that includes many levels and fights using MonoGame. This book will show you how to add AI agents and 2D physics into your game, while improving the performance of the game engine. By the end of Game Development with MonoGame, you will have created a game worthy of being published.
Over the course of this book, you will be exposed to advanced game development concepts such as scripting and AI as you improve the performance of the game engine with better memory management. You will learn how to create a level editor that you will use to build game levels. You will also pick up tips and tricks for adding polish to your game project by adding a camera system, layers, menus, and improving the game’s graphics using pixel shaders and better particle effects.
Upon completing this book, you will have a clear understanding of the steps required to build a game from start to finish and what it takes to create a 2D game that could ultimately be published.
What You Will Learn
- Write a performant 2D game engine
- Script the behavior of game objects
- Build and use a level editor for your game
- Add a UI to your game
Who Is This Book For
Intermediate to advanced C# developers with knowledge of MonoGame. Basic knowledge of how to install and use the 2D capabilities of MonoGame is required, along with knowledge on how to use the content pipeline tool.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.