برنامه نويسي

کارگاه طراحی بازی: رویکردی بازی محور برای ایجاد بازی های نوآورانه

Game Design Workshop: A Playcentric Approach to Creating Innovative Games

دانلود کتاب Game Design Workshop: A Playcentric Approach to Creating Innovative Games (به فارسی: کارگاه طراحی بازی: رویکردی بازی محور برای ایجاد بازی های نوآورانه) نوشته شده توسط «Fullerton – Tracy»


اطلاعات کتاب کارگاه طراحی بازی: رویکردی بازی محور برای ایجاد بازی های نوآورانه

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press/Taylor & Francis

نویسنده: Fullerton – Tracy

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 535 / 528

حجم فایل: 11.57 مگابایت

کد کتاب: 1482217163 , 9781482217162

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب کارگاه طراحی بازی: رویکردی بازی محور برای ایجاد بازی های نوآورانه

از زمان انتشار نسخه دوم، تغییرات زیادی در صنعت بازی‌ها رخ داده است، از افزایش پلتفرم‌های صفحه چند لمسی گرفته تا افزایش تیم‌های کوچک‌تر و شرکت‌های توسعه‌دهنده و طراحان مستقل. بازی و همچنین فرآیندهایی مانند توسعه چابک (SCRUM). این نسخه بر نحوه کار با تجزیه و تحلیل برای بهبود تجربه بازی و قابلیت تجاری بازی ها تاکید می کند. همچنین شامل مصاحبه با تعدادی از طراحان مستقل است”– ادامه مطلب…
چکیده: “از زمان انتشار نسخه دوم، تغییرات زیادی در صنعت بازی رخ داده است، از افزایش در پلتفرم‌های صفحه‌نمایش چندلمسی به افزایش تیم‌های کوچک‌تر و شرکت‌های توسعه و طراحان مستقل‌تر. این نسخه سوم بحث‌های پلتفرم‌ها و ژانرهای جدید بازی و همچنین فرآیندهایی مانند توسعه چابک (SCRUM) را گسترش می‌دهد. نسخه او بر نحوه کار با تجزیه و تحلیل برای بهبود تجربه بازی و دوام تجاری بازی ها تأکید دارد. همچنین شامل مصاحبه با تعدادی از طراحان مستقل است.


“Since the publication of the second edition, many changes have occurred in the games industry, from an increase in multitouch screen platforms to a rise in smaller teams and development companies and more independent designers. This third edition expands discussions of new platforms and genres of play as well as processes, such as agile development (SCRUM). This edition emphasizes how to work with analytics to improve game play experience and the commercial viability of games. It also includes interviews with a number of independent designers”– Read more…
Abstract: “Since the publication of the second edition, many changes have occurred in the games industry, from an increase in multitouch screen platforms to a rise in smaller teams and development companies and more independent designers. This third edition expands discussions of new platforms and genres of play as well as processes, such as agile development (SCRUM). This edition emphasizes how to work with analytics to improve game play experience and the commercial viability of games. It also includes interviews with a number of independent designers”

دانلود کتاب «کارگاه طراحی بازی: رویکردی بازی محور برای ایجاد بازی های نوآورانه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید