برنامه نويسي

طراحی بازی: تئوری و عمل (با CD-ROM)

Game Design: Theory and Practice (With CD-ROM)

دانلود کتاب Game Design: Theory and Practice (With CD-ROM) (به فارسی: طراحی بازی: تئوری و عمل (با CD-ROM)) نوشته شده توسط «Richard Rouse»


اطلاعات کتاب طراحی بازی: تئوری و عمل (با CD-ROM)

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wordware Publishing Inc.

نویسنده: Richard Rouse

زبان: english

فرمت کتاب: DJVU (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 608

حجم فایل: 9.97 مگابایت

کد کتاب: 1556227353 , 9781556227356

توضیحات کتاب طراحی بازی: تئوری و عمل (با CD-ROM)

یکی از مهمترین عناصر یک بازی رایانه ای که کمتر مورد بحث قرار گرفته است، گیم پلی است که یک بازی را جذاب و سرگرم کننده می کند. طراحی بازی: تئوری & تمرین روی این موضوع گریزان تمرکز می کند و اینکه چگونه می توانید مطمئن شوید عنوان شما بهترین گیم پلی ممکن را دارد. ریچارد روس به تفصیل موضوعات کلیدی طراحی بازی از جمله تعادل بازی، داستان سرایی، غیرخطی بودن، انگیزه های بازیکن، ورودی/خروجی، هوش مصنوعی، طراحی سطح و تست بازی را مورد بحث قرار می دهد. این کتاب به کل گستره بازی‌های تعاملی می‌پردازد که عناوین رایانه‌ای، کنسول‌ها و بازی‌های آرکید را پوشش می‌دهد و انواع ژانرهای بازی از جمله استراتژی، ماجراجویی، شبیه‌سازی، اکشن، نقش‌آفرینی، ورزش و بازی‌های جنگی را در بر می‌گیرد.
کل روند توسعه بازی را دنبال کنید، از طوفان فکری یک ایده بازی، ایجاد تمرکز، و تعیین حالت داستان گویی گرفته تا شروع به کار گیم پلی، مستندسازی طراحی و تست بازی. تکنیک های طراحان برتر بازی را از طریق مصاحبه های عمیق بیاموزید:
کریس کرافورد، موازنه قدرت، جبهه شرقی (1941)
اد لاگ، سیارک ها، صدپا، دستکش
جردن مچنر، شاهزاده ایرانی، کاراته کا، آخرین قطار سریع السیر
سید مایر، تمدن، دزدان دریایی!، سرمایه دار بسیار مهم راه آهن، گتیسبورگ!
استیو مرتزکی، راهنمای سفر به کهکشان، سقوط سیاره
ویل رایت، سیم سیتی، سیمز
از طریق تجزیه و تحلیل دقیق از Centipede، Tetris، Loom، Myth: The Fallen Lords و The Sims، عناصری را که باعث موفقیت یک بازی می شوند، درک کنید.
بیاموزید که چگونه می توانید ایده های بازی خود را به طور مؤثر مستند کنید، از جمله استفاده از تمرکز، سند طراحی، کتاب مقدس داستان، فیلمنامه و مشخصات فنی. یک نمونه سند طراحی کامل در پیوست، اصول مستندسازی خوب توسعه بازی را نشان می دهد


One of the most important but least discussed elements of a computer game is the gameplay that makes a game compelling and entertaining. Game Design: Theory & Practice focuses on this elusive topic and how you can ensure your title has the best gameplay possible. Richard Rouse discusses in detail key game design topics including game balancing, storytelling, non-linearity, player motivations, input/output, artificial intelligence, level design, and playtesting. This book delves into the entire breadth of interactive games, covering computer, console, and arcade titles, and spanning a variety of gaming genres including strategy, adventure, simulation, action, role-playing, sports, and wargames.
Follow the entire game development process, from brainstorming a game idea, establishing the focus, and determining the storytelling mode to getting the gameplay working, documenting the design, and playtesting. Learn the techniques of top game designers through in-depth interviews:
Chris Crawford, Balance of Power, Eastern Front (1941)
Ed Logg, Asteroids, Centipede, Gauntlet
Jordan Mechner, Prince of Persia, Karateka, The Last Express
Sid Meier, Civilization, Pirates!, Railroad Tycoon, Gettysburg!
Steve Meretzky, The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy, Planetfall
Will Wright, SimCity, The Sims
Understand the elements that make a game successful through detailed analysis of Centipede, Tetris, Loom, Myth: The Fallen Lords, and The Sims.
Find out how to most effectively document your game ideas, including the use of the focus, design document, story bible, script, and technical specification. A complete sample design document in the appendix illustrates the principles of good game development documentation

دانلود کتاب «طراحی بازی: تئوری و عمل (با CD-ROM)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید