دانلود کتاب Game Design Foundations (به فارسی: مبانی طراحی بازی) نوشته شده توسط «Roger E. Pedersen»
اطلاعات کتاب مبانی طراحی بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wordware Publishing Inc.
نویسنده: Roger E. Pedersen
زبان: english
فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 650
حجم فایل: 11.42 مگابایت
کد کتاب: 1556229739 , 9781556229732
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مبانی طراحی بازی
Game Design Foundations فرآیندی ساده برای طراحان بازی فراهم می کند تا مفاهیم خود را بیان کنند و روند توسعه را آغاز کنند. طراح بازی Roger E. Pedersen ژانرهای مختلف بازی را بررسی می کند، روند تحقیق را مورد بحث قرار می دهد و اصول اولیه مورد نیاز برای درک برنامه نویسی، آثار هنری، صدا و صدا، تست و فیلمنامه نویسی (خطی و غیرخطی) را توضیح می دهد. این کتاب مثالهای گستردهای را برای نشان دادن روند توسعه بازی ارائه میکند و شامل بیش از ۱۲۰۰ ایده بازی است. ابزارها و اسرار یک طراح بازی با 20 سال تجربه و بیش از 50 عنوان بازی را به اعتبار خود بیاموزید. بیاموزید که چگونه مفهوم خود را به طور کامل تحقیق کنید. ابزارهای مورد نیاز برای صدا، موسیقی و انیمیشن هنری دو بعدی و سه بعدی را بیابید. انواع موتورهای سه بعدی موجود برای توسعه بازی را کشف کنید. اصول برنامه نویسی، اسکریپت نویسی، هوش مصنوعی، تست و رابط کاربری را بدانید. یاد بگیرید که چگونه اسناد مهم را طراحی و بنویسید، از جمله یک پیجر، خلاصه اجرایی و سند طراحی. مثالهای متعدد ارائهشده را برای راههایی تجزیه و تحلیل کنید تا ایده و دیدگاه بازی خود را مستند و آماده توسعه کنید.
دانلود کتاب «مبانی طراحی بازی»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)