برنامه نویسی: بازی

مبانی طراحی بازی

Game Design Foundations

دانلود کتاب Game Design Foundations (به فارسی: مبانی طراحی بازی) نوشته شده توسط «Roger E. Pedersen»


اطلاعات کتاب مبانی طراحی بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wordware Publishing Inc.

نویسنده: Roger E. Pedersen

زبان: english

فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 650

حجم فایل: 11.42 مگابایت

کد کتاب: 1556229739 , 9781556229732

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مبانی طراحی بازی

Game Design Foundations فرآیندی ساده برای طراحان بازی فراهم می کند تا مفاهیم خود را بیان کنند و روند توسعه را آغاز کنند. طراح بازی Roger E. Pedersen ژانرهای مختلف بازی را بررسی می کند، روند تحقیق را مورد بحث قرار می دهد و اصول اولیه مورد نیاز برای درک برنامه نویسی، آثار هنری، صدا و صدا، تست و فیلمنامه نویسی (خطی و غیرخطی) را توضیح می دهد. این کتاب مثال‌های گسترده‌ای را برای نشان دادن روند توسعه بازی ارائه می‌کند و شامل بیش از ۱۲۰۰ ایده بازی است. ابزارها و اسرار یک طراح بازی با 20 سال تجربه و بیش از 50 عنوان بازی را به اعتبار خود بیاموزید. بیاموزید که چگونه مفهوم خود را به طور کامل تحقیق کنید. ابزارهای مورد نیاز برای صدا، موسیقی و انیمیشن هنری دو بعدی و سه بعدی را بیابید. انواع موتورهای سه بعدی موجود برای توسعه بازی را کشف کنید. اصول برنامه نویسی، اسکریپت نویسی، هوش مصنوعی، تست و رابط کاربری را بدانید. یاد بگیرید که چگونه اسناد مهم را طراحی و بنویسید، از جمله یک پیجر، خلاصه اجرایی و سند طراحی. مثال‌های متعدد ارائه‌شده را برای راه‌هایی تجزیه و تحلیل کنید تا ایده و دیدگاه بازی خود را مستند و آماده توسعه کنید.


Game Design Foundations provides an easy-to-follow process for game designers to express their concepts and begin the development process. Game designer Roger E. Pedersen explores the various game genres, discusses the research process, and explains the basics needed to understand programming, artwork, sound and audio, testing, and scriptwriting (both linear and non-linear). The book provides extensive examples to illustrate the game development process and includes more than 1,200 game ideas. Learn the tools and secrets of a game designer with 20 years of experience and more than 50 gaming titles to his credit.Learn how to thoroughly research your concept. Find out about the tools needed for sound, music, and 2D and 3D art animation. Discover the variety of 3D engines that are available for game development. Understand the basics of programming, scriptwriting, artificial intelligence, testing, and the user interface. Learn how to design and write important documents including the one pager, executive summary, and design document. Analyze the numerous examples provided for ways to get your game idea and vision documented and ready to be developed.

دانلود کتاب «مبانی طراحی بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید