برنامه نويسي

برنامه نویسی بازی کامل، نسخه سوم

Game Coding Complete, Third Edition

دانلود کتاب Game Coding Complete, Third Edition (به فارسی: برنامه نویسی بازی کامل، نسخه سوم) نوشته شده توسط «Mike (Mike McShaffry) McShaffry»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی کامل، نسخه سوم

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Charles River Media

نویسنده: Mike (Mike McShaffry) McShaffry

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 755

حجم فایل: 6.81 مگابایت

کد کتاب: 1584506806 , 9781584506805

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی کامل، نسخه سوم

به «کدینگ بازی کامل، نسخه سوم» خوش آمدید، جدیدترین نسخه راهنمای عملی و ضروری برای توسعه بازی‌های با کیفیت تجاری. این کتاب که توسط یک برنامه نویس باسابقه بازی نوشته شده است، کل روند توسعه بازی و تمام چالش های منحصر به فرد مرتبط با ایجاد یک بازی را بررسی می کند. یک مقدمه عالی برای معماری بازی، شما تمام زیرسیستم های اصلی موتورهای بازی مدرن را کاوش خواهید کرد و تکنیک های حرفه ای مورد استفاده در بازی های واقعی را یاد خواهید گرفت. این نسخه سوم دارای محتوای گسترده و پوشش جدیدترین و هیجان‌انگیزترین تکنیک‌های برنامه‌نویسی بازی از جمله هوش مصنوعی، چندبرنامه‌نویسی، کار با زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Lua و نوشتن ابزارهای C# مانند ویرایشگر سطح شما است. تمامی کدها و نمونه های ارائه شده در بازی های ویدیویی تجاری آزمایش شده و مورد استفاده قرار گرفته اند و کتاب مملو از بهترین شیوه های ارزشمند، نکات و ترفندهای حرفه ای و توصیه های احتیاطی است.


Welcome to “Game Coding Complete, Third Edition,” the newest edition of the essential, hands-on guide to developing commercial-quality games. Written by a veteran game programmer, the book examines the entire game development process and all the unique challenges associated with creating a game. An excellent introduction to game architecture, you’ll explore all the major subsystems of modern game engines and learn professional techniques used in actual games. This third edition features expanded content and coverage of the latest and most exciting new game programming techniques including AI, multiprogramming, working with scripting languages such as Lua, and writing C# tools like your level editor. All the code and examples presented have been tested and used in commercial video games, and the book is full of invaluable best practices, professional tips and tricks, and cautionary advice.

دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی کامل، نسخه سوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید