برنامه نويسي

توسعه شخصیت بازی

Game Character Development

دانلود کتاب Game Character Development (به فارسی: توسعه شخصیت بازی) نوشته شده توسط «Antony S Ward»


اطلاعات کتاب توسعه شخصیت بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cengage Learning PTR

نویسنده: Antony S Ward

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 224 / 225

حجم فایل: 16.06 مگابایت

کد کتاب: 1598636944 , 9781598636949

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب توسعه شخصیت بازی

“Game Character Development” شما را از تمام مراحل مورد نیاز برای ایجاد شخصیت های جذاب و با جزئیات بسیار برای بازی ها عبور می دهد. این کتاب هم برای هنرمندان مبتدی بازی و هم برای طراحان با تجربه که می خواهند مهارت های خود را تقویت کنند مناسب است و آخرین ابزارها و فناوری های خلق شخصیت را پوشش می دهد. در سراسر این کتاب شما قدم به قدم کار خواهید کرد تا یک کاراکتر تمام شده ایجاد کنید که تمام روش های ارائه شده را در خود جای دهد. ابتدا تکنیک های مدل سازی موجود را بررسی می کنید و سپس یک مش پایه ایجاد می کنید. سپس نقشه‌برداری UV و مجسمه‌سازی مجازی را وارد خواهید کرد. با مدل اولیه ایجاد شده، تکنیک‌های پیشرفته برای افزودن بافت و جزئیات را بررسی می‌کنید و با بهینه‌سازی و اصلاح شخصیت خود کار را به پایان می‌رسانید. تکنیک‌های ارائه‌شده را می‌توان تقریباً با هر برنامه نرم‌افزاری سه‌بعدی اعمال کرد، بنابراین می‌توانید در برنامه‌ای که بیشتر با آن آشنا هستید کار کنید. اگر ابزار خاصی معرفی شود، یک مقدمه مختصر اطلاعات اولیه ای را که برای استفاده از آن نیاز دارید پوشش می دهد. حتی فصلی با پیشنهاداتی در مورد چیزهایی که باید به کاراکتر نهایی خود قبل از معرفی به خط تولید بازی اضافه کنید، از جمله اضافه کردن حالت چهره، تقلب و حتی انیمیشن وجود دارد. و یک بخش مرجع مفید منابع اضافی را برای کمک به شما در این مراحل بعدی فراهم می کند.


“Game Character Development” takes you through all the steps needed to create compelling, highly-detailed characters for games. This book is suitable for both beginner game artists and experienced designers who want to brush up their skills, and covers the latest character creation tools and technologies. Throughout this book you will work step-by-step to create a finished character that incorporates all of the methods presented. First you’ll examine the available modeling techniques and then create a base mesh. You’ll then incorporate UV mapping and virtual sculpting. With the basic model created, you’ll explore advanced techniques to add texture and detail, and finish up by optimizing and refining your character. The techniques presented can be applied with virtually any 3D software program, so you’re free to work within the application with which you’re most familiar. If a specific tool is introduced, a brief introduction will cover the basic information you need to utilize it. There’s even a chapter with suggestions on what you’ll need to add to your finished character before it gets introduced into the game production pipeline, including adding facial expression, rigging, and even animation. And a helpful reference section provides additional resources to help you with those next steps.

دانلود کتاب «توسعه شخصیت بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید