دانلود کتاب Game Audio Programming 2: Principles and Practices (به فارسی: برنامه نویسی صوتی بازی 2: اصول و تمرینات) نوشته شده توسط «Guy Somberg (Editor)»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی صوتی بازی 2: اصول و تمرینات
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CRC Press
نویسنده: Guy Somberg (Editor)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 388 / 389
حجم فایل: 10.45 مگابایت
کد کتاب: 1138068918 , 9781138068919
توضیحات کتاب برنامه نویسی صوتی بازی 2: اصول و تمرینات
به جلد دوم برنامه نویسی صوتی بازی: اصول و تمرینات خوش آمدید – اولین سری از نوع خود که به هنر برنامه نویسی صوتی بازی اختصاص دارد! این جلد دارای بیش از 20 فصل است که شامل تکنیک های پیشرفته از برخی از برترین برنامه نویسان صوتی بازی و طراحان صدا در صنعت است. این کتاب سنت جمع آوری دانش و دانش بیشتری را در مورد برنامه نویسی صوتی بازی بیش از هر جلد دیگری در تاریخ ادامه می دهد.
هم مبتدیان برنامه نویسی صوتی و هم پیشکسوتان باتجربه، محتوای ارزشمندی را در این کتاب پیدا می کنند، با موضوعاتی از میکس بسیار سطح پایین تا ادغام بازی های سطح بالا. هر فصل شامل تکنیکهایی است که در بازیهای ارسال شده مورد استفاده قرار گرفتهاند، و تعداد زیادی نمونه کد و نمودار وجود دارد. فصلهایی در مورد threading، پیادهسازی DSP، تکنیکهای میانافزار پیشرفته در FMOD Studio و Audiokinetic Wwise، محیطها، میکس، موسیقی و موارد دیگر وجود دارد.
این کتاب برای همه کسانی که صدا را برای یک بازی برنامه نویسی می کنند، چیزی دارد: برنامه نویسان تازه وارد با هنر برنامه نویسی صوتی، برنامه نویسان صوتی با تجربه، و آن دسته از روح هایی که به تازگی کد صوتی به آنها اختصاص داده شده است. این کتاب برای شماست!
Both audio programming beginners and seasoned veterans will find content in this book that is valuable, with topics ranging from extreme low-level mixing to high-level game integration. Each chapter contains techniques that were used in games that have shipped, and there is a plethora of code samples and diagrams. There are chapters on threading, DSP implementation, advanced middleware techniques in FMOD Studio and Audiokinetic Wwise, ambiences, mixing, music, and more.
This book has something for everyone who is programming audio for a game: programmers new to the art of audio programming, experienced audio programmers, and those souls who just got assigned the audio code. This book is for you!
دانلود کتاب «برنامه نویسی صوتی بازی 2: اصول و تمرینات»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.