دانلود کتاب Fundraising When Money Is Tight: A Strategic and Practical Guide to Surviving Tough Times and Thriving in the Future (به فارسی: جمع آوری کمک های مالی وقتی پول تنگ است: راهنمای استراتژیک و عملی برای زنده ماندن در زمان های سخت و شکوفایی در آینده) نوشته شده توسط «Mal Warwick»
اطلاعات کتاب جمع آوری کمک های مالی وقتی پول تنگ است: راهنمای استراتژیک و عملی برای زنده ماندن در زمان های سخت و شکوفایی در آینده
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – کسب و کار کوچک
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Jossey-Bass
نویسنده: Mal Warwick
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 259
حجم فایل: 1.58 مگابایت
کد کتاب: 0470494719 , 9780470494714
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب جمع آوری کمک های مالی وقتی پول تنگ است: راهنمای استراتژیک و عملی برای زنده ماندن در زمان های سخت و شکوفایی در آینده
وحشت نکنید. مال وارویک با آرامش، با توانایی (همانطور که فقط یک کهنه سرباز 30 ساله کاملاً غوطه ور و رهبر فکری می تواند باشد)، رکود و تأثیر آن بر کمک های خیریه در گذشته را بررسی می کند (بهترین تحلیلی که من با آن مواجه شده ام)، سپس توضیح می دهد که چه چیزی منطقی و قابل قبول است. سازمانهای غیرانتفاعی مصمم میتوانند برای مقابله با این اثرات سوء انجام دهند.
مال توضیح می دهد که چه کاری باید انجام شود، چرا باید آن را انجام داد، چه زمانی آن را انجام داد، و چگونه. او با چابکی یک ژیمناستیک، خواننده را از طریق کارهای درونی ماتریکس بوستون (که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام فعالیت های جمع آوری کمک های مالی را کاهش دهید و کدام را پس انداز کنید) سوق می دهد… به یک بحث خوب و سریع درباره “خلاقیت” پست مستقیم و جنبه منفی آن … به بخش بندی … برای افزایش تلاش های خود به صورت آنلاین. من این را کتاب بازگشت به اصول اولیه می نامم، اما فکر می کنم گمراه کننده است. من فکر میکنم این بیشتر «بازگشت به اصول اولیهای است که ممکن است در تمام طول این مدت انجام میدادید، اما احتمالاً چنین نبودهاید، با تعداد زیادی تحقیقات و بینشهای جدید اضافه شده». توانمندسازی. سرگرم کننده. اطمینان بخش. جدی (یعنی نه برای ضعیفان). این کتاب به مجموعه کتابهای ضروری مال وارویک میپیوندد که سازمانهای غیرانتفاعی بیشماری را روشن کرده است (و شاید اکنون به نجات آنها کمک کند).
Mal explains what to do, why to do it, when to do it, and how. With the agility of a gymnast, he moves the reader through the inner workings of the Boston Matrix (which helps you decide which fundraising activities to cut and which to save) … to a fine, fast discussion of direct mail “creativity” and its down side … to segmentation … to stepping up your efforts online. I’d call this a back to basics book, but I think that’s misleading. I think this is more a “back to the basics you might have been doing all along but probably weren’t, with a ton of new research and insights added.” Empowering. Entertaining. Reassuring. Serious (i.e., not for the weak). It joins a line of essential books by Mal Warwick that have enlightened (and, now maybe, helped save) countless nonprofits.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.