اقتصاد

مبانی برنامه ریزی منو

Fundamentals of Menu Planning

دانلود کتاب Fundamentals of Menu Planning (به فارسی: مبانی برنامه ریزی منو) نوشته شده توسط «Paul J. McVety – Bradley J. Ware – Claudette Lévesque Ware»


اطلاعات کتاب مبانی برنامه ریزی منو

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: John Wiley & Sons

نویسنده: Paul J. McVety – Bradley J. Ware – Claudette Lévesque Ware

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 275

حجم فایل: 6.52 مگابایت

کد کتاب: 0470072679 , 9780470072677

نوبت چاپ: 3rd ed

توضیحات کتاب مبانی برنامه ریزی منو

درک اصول برنامه‌ریزی منو برای ایجاد یک مفهوم موفق خدمات غذایی ضروری است، زیرا منو پایه‌ای است که بر اساس آن یک عملیات خدمات غذایی شهرت و سود خود را ایجاد می‌کند. با انعکاس آخرین روندهای منو در صنعت رستوران، نویسندگان نشان می دهند که چگونه تحقیقات، نظرسنجی ها و تجزیه و تحلیل فروش کلید برنامه ریزی و طراحی منو هستند. مبانی برنامه ریزی منو، ویرایش سوم مروری کامل بر جنبه های کلیدی برنامه ریزی منو، از جمله طراحی، نوشتن، هزینه یابی، بازاریابی و بازرگانی یک منو. مطالب این نسخه به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول بر تکامل منو تمرکز دارد و شامل موضوعاتی مانند روندهای منو در صنعت، انجام تحقیقات بازار و ایجاد نظرسنجی بازار، دستورالعمل های تغذیه و رژیم غذایی، و برنامه ریزی منو است. بخش دوم جنبه‌های مالی برنامه‌ریزی منو را بررسی می‌کند، مانند انجام تست عملکرد، ایجاد و نوشتن دستور العمل‌های استاندارد، و هزینه‌های دستور پخت. بخش سوم شامل نوشتن، طراحی و بازرگانی منو است. با استفاده از این منبع در دسترس، دانشجویان مدیریت مهمان‌نوازی، دانشجویان آشپزی، رستوران‌داران و سایر متخصصان خدمات غذا، همگی درک کاملی از این که چگونه یک منوی مؤثر و با موفقیت برنامه‌ریزی شده برای موفقیت و سودآوری شرکت خدمات غذایی گسترده‌تر است، به دست خواهند آورد.


Understanding the fundamentals of menu planning is essential to building a successful foodservice concept since the menu is the foundation upon which a foodservice operation builds both its reputation and profit. Reflecting the latest menu trends in the restaurant industry, the authors show how research, surveys, and sales analysis are key to menu planning and design.Fundamentals of Menu Planning, Third Edition presents a complete overview of key aspects of menu planning, including designing, writing, costing, marketing, and merchandising a menu. The content in this edition is divided into three parts. Part I focuses on the evolution of the menu and includes topics such as menu trends in the industry, performing market research and creating a market survey, nutrition and dietary guidelines, and menu planning. Part II examines the financial aspects of menu planning such as performing a yield test, creating and writing standardized recipes, and recipe costing. Part III covers writing, designing, and merchandising the menu. With this accessible resource, hospitality management students, culinary students, restaurateurs and other foodservice professionals will all gain a thorough understanding of how an effective and successfully planned menu is fundamental to the success and profitability of the wider foodservice enterprise.

دانلود کتاب «مبانی برنامه ریزی منو»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید