دانلود کتاب Fundamentals of Game Design, Third Edition (به فارسی: مبانی طراحی بازی، نسخه سوم) نوشته شده توسط «Ernest Adams»
اطلاعات کتاب مبانی طراحی بازی، نسخه سوم
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: New Riders
نویسنده: Ernest Adams
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 560
حجم فایل: 18.02 مگابایت
کد کتاب: 0321929675 , 9780321929679
نوبت چاپ: 3th
توضیحات کتاب مبانی طراحی بازی، نسخه سوم
اکنون در نسخه سوم، کتاب کلاسیک در مورد طراحی بازی به طور کامل اصلاح شده است تا آخرین پیشرفتها در صنعت بازی را در بر گیرد. خوانندگان تمام اصول توسعه مفهومی، طراحی گیم پلی، مکانیک اصلی، رابط های کاربری، داستان سرایی و تعادل را یاد خواهند گرفت. آنها با طراحی برای دستگاه های تلفن همراه و صفحه نمایش لمسی و همچنین برای گیم پلی کینکت و موشن کپچر آشنا خواهند شد. آنها یاد خواهند گرفت که چگونه توسعه دهندگان مستقل روی پاکت نامه فشار می آورند و چگونه مدل های تجاری جدید مانند بازی رایگان بر طراحی تأثیر می گذارد. در یک رویکرد آسان برای دنبال کردن، آدامز نگاهی دست اول به فرآیند طراحی یک بازی، از مفهوم اولیه تا تنظیم نهایی ارائه می دهد. این منبع عمیق همچنین با تمرینهای جذاب پایان فصل، کاربرگهای طراحی و مطالعات موردی همراه است.
دانلود کتاب «مبانی طراحی بازی، نسخه سوم»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)