الکترونیک: سخت افزار

مبانی طراحی بازی، ویرایش دوم

Fundamentals of Game Design, Second Edition

دانلود کتاب Fundamentals of Game Design, Second Edition (به فارسی: مبانی طراحی بازی، ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Adams – Ernest»


اطلاعات کتاب مبانی طراحی بازی، ویرایش دوم

موضوع اصلی: کامپیوتر – سخت افزار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: New Riders Publishing

نویسنده: Adams – Ernest

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 700 / 697

حجم فایل: 12.65 مگابایت

کد کتاب: 1271281341 , 9781271281343

نوبت چاپ: 2nd edition

توضیحات کتاب مبانی طراحی بازی، ویرایش دوم

برای ایجاد یک بازی ویدیویی عالی، باید با یک طراحی بازی قوی شروع کنید: یک بازی با طراحی خوب آسان‌تر ساخته می‌شود، سرگرم‌کننده‌تر است و شانس بیشتری برای موفقیت در بازار دارد. در اینجا برای آموزش مهارت های ضروری طراحی بازی بازیکن محور یکی از مقامات برجسته صنعت است که نگاهی دست اول به این فرآیند، از مفهوم اولیه تا تنظیم نهایی ارائه می دهد.
اکنون در نسخه دوم، این مرجع کلاسیک به روز شده توسط ارنست آدامز یک رویکرد کامل و عملی برای طراحی بازی ارائه می دهد و شامل مطالبی در مورد توسعه مفهومی، طراحی گیم پلی، مکانیک اصلی، رابط های کاربری، داستان سرایی و تعادل است. آدامز در یک رویکرد آسان برای دنبال کردن، چالش‌های طراحی خاص همه ژانرهای اصلی بازی را تجزیه و تحلیل می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه اصول طراحی بازی را برای هر یک اعمال کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

تعریف چالش ها و اقدامات در قلب گیم پلی. یک سند با مفهوم بالا، یک درمان و یک اسکریپت طراحی کامل بنویسید. اصول طراحی رابط کاربری و نحوه تعریف ظاهر و احساس یک بازی را بدانید. طراحی برای انواع مکانیزم های ورودی، از جمله کنترلر Wii و آیفون چند لمسی. مکانیک اصلی بازی و جریان منابع (پول، امتیاز، مهمات و موارد دیگر) را بسازید.

داستان‌های جذاب، شخصیت‌های بازی، و جهان‌هایی را که بازیکنان می‌خواهند از آنها بازدید کنند، از جمله جهان‌های پایدار ایجاد کنید. روی مشکلات طراحی با تمرین‌های جذاب پایان فصل، کاربرگ‌های طراحی و مطالعات موردی کار کنید. بازی خود را برای مخاطبان گسترده‌تری مانند کودکان، زنان بزرگسال، افراد دارای معلولیت و بازیکنان معمولی در دسترس قرار دهید.
ارنست آدامز پوشش دایره‌المعارفی مسائل فرآیند و طراحی را برای هر جنبه‌ای از طراحی بازی ارائه می‌کند، که به عنوان درس‌های عملی بیان می‌شود که می‌توان بلافاصله به آنها پرداخت. برای طراحی در حال انجام اعمال می شود. او بهترین چارچوبی را که دیدم برای فکر کردن در مورد روابط بین مکانیک اصلی، گیم پلی و بازیکن ارائه می دهد که هم برای آموزش و هم برای تحقیق مفید یافتم. مایکل متیس، دانشگاه کالیفرنیا در سانتا کروز، یکی از خالقان Facade


To create a great video game, you must start with a solid game design: A well-designed game is easier to build, more entertaining, and has a better chance of succeeding in the marketplace. Here to teach you the essential skills of player-centric game design is one of the industry s leading authorities, who offers a first-hand look into the process, from initial concept to final tuning.
Now in its second edition, this updated classic reference by Ernest Adams offers a complete and practical approach to game design, and includes material on concept development, gameplay design, core mechanics, user interfaces, storytelling, and balancing. In an easy-to-follow approach, Adams analyzes the specific design challenges of all the major game genres and shows you how to apply the principles of game design to each one. You ll learn how to:

Define the challenges and actions at the heart of the gameplay. Write a high-concept document, a treatment, and a full design script. Understand the essentials of user interface design and how to define a game s look and feel. Design for a variety of input mechanisms, including the Wii controller and multi-touch iPhone. Construct a game s core mechanics and flow of resources (money, points, ammunition, and more).

Develop appealing stories, game characters, and worlds that players will want to visit, including persistent worlds. Work on design problems with engaging end-of-chapter exercises, design worksheets, and case studies. Make your game accessible to broader audiences such as children, adult women, people with disabilities, and casual players.
Ernest Adams provides encyclopedic coverage of process and design issues for every aspect of game design, expressed as practical lessons that can be immediately applied to a design in-progress. He offers the best framework I ve seen for thinking about the relationships between core mechanics, gameplay, and player one that I ve found useful for both teaching and research. Michael Mateas, University of California at Santa Cruz, co-creator of Facade

دانلود کتاب «مبانی طراحی بازی، ویرایش دوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید