کامپیوترها

مبانی گرافیک کامپیوتری

Fundamentals of Computer Graphics

دانلود کتاب Fundamentals of Computer Graphics (به فارسی: مبانی گرافیک کامپیوتری) نوشته شده توسط «Steve Marschner – Peter Shirley»


اطلاعات کتاب مبانی گرافیک کامپیوتری

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: A K Peters/CRC Press

نویسنده: Steve Marschner – Peter Shirley

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 700 / 717

حجم فایل: 63.06 مگابایت

کد کتاب: 0367505037 , 9780367505035

نوبت چاپ: 5

توضیحات کتاب مبانی گرافیک کامپیوتری

با استفاده از فهرستی چشمگیر از متخصصان در این زمینه، مبانی گرافیک کامپیوتری، ویرایش پنجم منبعی ایده آل برای برنامه های درسی دوره های کامپیوتر و همچنین مرجع شخصی یا حرفه ای کاربرپسند ارائه می دهد. p>

این کتاب با تمرکز بر شهود هندسی، اطلاعات لازم را برای درک چگونگی ورود تصاویر به صفحه نمایش با استفاده از رویکردهای تکمیلی ردیابی پرتو و شطرنجی ارائه می دهد. این موضوعات مشترک در یک دوره مقدماتی، مانند تئوری نمونه‌برداری، نقشه‌برداری بافت، ساختار داده‌های مکانی و splines را پوشش می‌دهد. همچنین شامل تعدادی از فصل‌های ارائه شده از نویسندگانی است که به دلیل تخصص و روش واضح توضیح مفاهیم شناخته شده‌اند.

HIGHLIGHTS

  • به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های عمده به فصول متعدد، از جمله سایه‌زنی، ردیابی پرتو، رندر مبتنی بر فیزیک، ریاضیات و نمونه‌برداری
  • پوشش به‌روزرسانی‌شده موضوعات موجود
  • جذب و بازسازی چندین فصل برای ایجاد جریان طبیعی تر به کتاب

ویرایش پنجم مبانی گرافیک کامپیوتری همچنان به ارائه یک مقدمه برجسته و جامع برای فناوری و تئوری گرافیک کامپیوتری پایه ادامه می دهد. این سبک غیررسمی و شهودی را حفظ می‌کند و در عین حال دقت، سازگاری و کامل بودن مطالب را بهبود می‌بخشد، و به برنامه‌نویسان مشتاق و با تجربه گرافیک اجازه می‌دهد تا اصول اساسی را برای توسعه کدهای کارآمد در ایجاد فیلم، بازی یا طرح‌های وب بهتر درک کرده و به کار ببرند.


Drawing on an impressive roster of experts in the field, Fundamentals of Computer Graphics, Fifth Edition offers an ideal resource for computer course curricula as well as a user-friendly personal or professional reference.

Focusing on geometric intuition, this book gives the necessary information for understanding how images get onto the screen by using the complementary approaches of ray tracing and rasterization. It covers topics common to an introductory course, such as sampling theory, texture mapping, spatial data structure, and splines. It also includes a number of contributed chapters from authors known for their expertise and clear way of explaining concepts.

HIGHLIGHTS

  • Major updates and improvements to numerous chapters, including shading, ray tracing, physics-based rendering, math, and sampling
  • Updated coverage of existing topics
  • The absorption and reworking of several chapters to create a more natural flow to the book

The fifth edition of Fundamentals of Computer Graphics continues to provide an outstanding and comprehensive introduction to basic computer graphic technology and theory. It retains an informal and intuitive style while improving precision, consistency, and completeness of material, allowing aspiring and experienced graphics programmers to better understand and apply foundational principles to the development of efficient code in creating film, game, or web designs.

دانلود کتاب «مبانی گرافیک کامپیوتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید