مدیریت

از مدیریت دانش تا شایستگی استراتژیک: اندازه‌گیری نوآوری‌های فناوری، بازار و سازمانی (مجموعه مدیریت فناوری)

From Knowledge Management to Strategic Competence: Measuring Technological, Market And Organisational Innovation (Series on Technology Management)

دانلود کتاب From Knowledge Management to Strategic Competence: Measuring Technological, Market And Organisational Innovation (Series on Technology Management) (به فارسی: از مدیریت دانش تا شایستگی استراتژیک: اندازه‌گیری نوآوری‌های فناوری، بازار و سازمانی (مجموعه مدیریت فناوری)) نوشته شده توسط «Joe Tidd»


اطلاعات کتاب از مدیریت دانش تا شایستگی استراتژیک: اندازه‌گیری نوآوری‌های فناوری، بازار و سازمانی (مجموعه مدیریت فناوری)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Joe Tidd

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 452

حجم فایل: 2.82 مگابایت

کد کتاب: 1860946380 , 9781860946387

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب از مدیریت دانش تا شایستگی استراتژیک: اندازه‌گیری نوآوری‌های فناوری، بازار و سازمانی (مجموعه مدیریت فناوری)

جوامع تجاری و دانشگاهی همچنان به مفاهیم مدیریت دانش و شایستگی‌های استراتژیک یا قابلیت‌های اصلی علاقه دارند. این کتاب تلاش می‌کند تا پیوندهایی را بین شایستگی‌های استراتژیک، مدیریت دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری ایجاد کند – به‌ویژه، چگونگی شناسایی، ارزیابی و بهره‌برداری یک سازمان از شایستگی‌های خود، و تبدیل آنها به فرآیندها، محصولات و خدمات جدید. همکاران این کتاب شامل محققان و متخصصان برجسته در این زمینه است. آنها با اتخاذ یک رویکرد عملی اما دقیق به موضوع، بر اندازه گیری، مدیریت و بهبود شایستگی های سازمانی، فناوری و بازار تمرکز می کنند و روابط را با عملکرد استراتژیک، عملیاتی و مالی شناسایی می کنند. در این ویرایش دوم، مطالب اصلی به روز شده و سه فصل جدید اضافه شده است که منعکس کننده آخرین تحولات در این زمینه است.


The business and academic communities continue to have an interest in the concepts of knowledge management and strategic competencies or core capabilities. This book attempts to establish the links between strategic competencies, knowledge management, organisational learning and innovation – specifically, how an organisation identifies, assesses and exploits its competencies, and translates these into new processes, products and services. The contributors to this book include leading researchers and practitioners in the field. Adopting a practical but rigorous approach to the subject, they focus on the measurement, management and improvement of organisational, technological and market competencies, and identify the relationships with strategic, operational and financial performance. In this second edition, the original material is updated and three new chapters are added, reflecting the latest developments in the field.

دانلود کتاب «از مدیریت دانش تا شایستگی استراتژیک: اندازه‌گیری نوآوری‌های فناوری، بازار و سازمانی (مجموعه مدیریت فناوری)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید