دانلود کتاب From Ice Cream to the Internet: Using Franchising to Drive the Growth and Profits of Your Company (به فارسی: از بستنی تا اینترنت: استفاده از حق رای دادن برای افزایش رشد و سود شرکت شما) نوشته شده توسط «Scott A. Shane»
اطلاعات کتاب از بستنی تا اینترنت: استفاده از حق رای دادن برای افزایش رشد و سود شرکت شما
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: FT Press
نویسنده: Scott A. Shane
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 256 / 257
حجم فایل: 1.39 مگابایت
کد کتاب: 0131952072 , 9780131952072
توضیحات کتاب از بستنی تا اینترنت: استفاده از حق رای دادن برای افزایش رشد و سود شرکت شما
در این کتاب، دکتر اسکات ا. شین به طور سیستماتیک به کسب و کارها کمک می کند تا مزایا و معایب تصمیم به فرانشیز را ارزیابی کنند. این کتاب دقیقاً بر روی مسائل و چالشهای پیش روی فرنچایزها تمرکز دارد. شین به سوالات کلیدی مانند: امتیازدهندگان موفق چه کاری متفاوت از فرنچایز دهندگان ناموفق انجام می دهند پاسخ می دهد؟ چرا برخی از شرکتها در یک صنعت حق امتیاز را انتخاب میکنند در حالی که رقبایشان این کار را نمیکنند؟ تصمیم به فرانشیز چگونه بر توانایی شما برای رقابت با شرکت هایی که این کار را نمی کنند تأثیر می گذارد؟ برای کسبوکارهایی که تصمیم به حرکت رو به جلو میکنند، شین اصول اثباتشدهای را برای هر جنبه از ایجاد یک سیستم فرانشیز موفق ارائه میکند، از جمله: استخدام، انتخاب، مدیریت و حمایت از فرنچایز. ایجاد مناطق و قیمت گذاری؛ مدیریت گسترش؛ و پیمایش چالشهای قانونی و نهادی منحصر به فرد فرنچایز.
دانلود کتاب «از بستنی تا اینترنت: استفاده از حق رای دادن برای افزایش رشد و سود شرکت شما»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.