دانلود کتاب Franchising Hospitality Services (Hospitality, Leisure and Tourism) (به فارسی: خدمات مهمان نوازی فرانشیز (میهمان نوازی، اوقات فراغت و گردشگری)) نوشته شده توسط «Conrad Lashley – Alison Morrison»
اطلاعات کتاب خدمات مهمان نوازی فرانشیز (میهمان نوازی، اوقات فراغت و گردشگری)
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Butterworth-Heinemann
نویسنده: Conrad Lashley – Alison Morrison
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2000
تعداد صفحه: 296 / 293
حجم فایل: 2.17 مگابایت
کد کتاب: 0750647728 , 9780750647724
توضیحات کتاب خدمات مهمان نوازی فرانشیز (میهمان نوازی، اوقات فراغت و گردشگری)
«فرانچایز در صنعت مهماننوازی» یک نمای کلی از مسائل، بحثها و چالشهای مرتبط با حق رای دادن کسبوکار ارائه میکند. این متن در دو بخش ابتدا به مسائل از دو منظر آکادمیک و شاغل نگاه می کند. بخش دوم با دقت بیشتری به گروه های بخش خدمات در صنعت مهمان نوازی، مانند هتل ها، اوقات فراغت و پذیرایی با استفاده از مثال ها و تصاویر ملی و بین المللی می پردازد. اینها نشان میدهند که چگونه نظریهها و بحثهای مورد بحث در بخش اول در موقعیتهای زندگی واقعی مورد بررسی قرار میگیرند. نمونههای مورد استفاده از شرکتهای معروفی مانند مکدونالدز، باسکین رابینز، برگر کینگ، هتلهای انتخاب، هالیدی این، دومینو پیتزا، پیر ویکتوره و غیره هستند. بینشی از فعالیتهای ملی و بینالمللی فعالیتهای حق رای در بخش خدمات مهماننوازی و پویایی کسبوکار مرتبط با حق رای دادن در این زمینه، نمونههایی از بهترین عملکرد را از نقطهنظر درک همهجانبه فرنچایز و فرنچایزنده از همه مسائل مرتبط با نشان دادن آنها در این زمینه مشخص میکند. یک زمینه زندگی واقعی
دانلود کتاب «خدمات مهمان نوازی فرانشیز (میهمان نوازی، اوقات فراغت و گردشگری)»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.