اقتصاد

خدمات مهمان نوازی فرانشیز (میهمان نوازی، اوقات فراغت و گردشگری)

Franchising Hospitality Services (Hospitality, Leisure and Tourism)

دانلود کتاب Franchising Hospitality Services (Hospitality, Leisure and Tourism) (به فارسی: خدمات مهمان نوازی فرانشیز (میهمان نوازی، اوقات فراغت و گردشگری)) نوشته شده توسط «Conrad Lashley – Alison Morrison»


اطلاعات کتاب خدمات مهمان نوازی فرانشیز (میهمان نوازی، اوقات فراغت و گردشگری)

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Conrad Lashley – Alison Morrison

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 296 / 293

حجم فایل: 2.17 مگابایت

کد کتاب: 0750647728 , 9780750647724

توضیحات کتاب خدمات مهمان نوازی فرانشیز (میهمان نوازی، اوقات فراغت و گردشگری)

«فرانچایز در صنعت مهمان‌نوازی» یک نمای کلی از مسائل، بحث‌ها و چالش‌های مرتبط با حق رای دادن کسب‌وکار ارائه می‌کند. این متن در دو بخش ابتدا به مسائل از دو منظر آکادمیک و شاغل نگاه می کند. بخش دوم با دقت بیشتری به گروه های بخش خدمات در صنعت مهمان نوازی، مانند هتل ها، اوقات فراغت و پذیرایی با استفاده از مثال ها و تصاویر ملی و بین المللی می پردازد. اینها نشان می‌دهند که چگونه نظریه‌ها و بحث‌های مورد بحث در بخش اول در موقعیت‌های زندگی واقعی مورد بررسی قرار می‌گیرند. نمونه‌های مورد استفاده از شرکت‌های معروفی مانند مک‌دونالدز، باسکین رابینز، برگر کینگ، هتل‌های انتخاب، هالیدی این، دومینو پیتزا، پیر ویکتوره و غیره هستند. بینشی از فعالیت‌های ملی و بین‌المللی فعالیت‌های حق رای در بخش خدمات مهمان‌نوازی و پویایی کسب‌وکار مرتبط با حق رای دادن در این زمینه، نمونه‌هایی از بهترین عملکرد را از نقطه‌نظر درک همه‌جانبه فرنچایز و فرنچایزنده از همه مسائل مرتبط با نشان دادن آنها در این زمینه مشخص می‌کند. یک زمینه زندگی واقعی


‘Franchising in the Hospitality Industry’ provides an overview of the issues, debates and challenges associated with business franchising. In two parts, this text firstly looks at the issues from both an academic and practitioner perspective. The second part looks more closely at service sector groups in the hospitality industry, such as hotels, leisure and catering using national and international examples and illustrations. These demonstrate how the theories and debates discussed in the first part, are tackled in real life situations. Examples used are from well known companies such as McDonalds, Baskin Robbins, Burger King, Choice Hotels, Holiday Inn, Domino Pizza, Pierre Victoire amongst others. an insight into the national and international activities of franchise operations within the hospitality service sector and the business dynamics associated with franchising in this contextidentifies examples of best practice from the point of view of both franchiser and franchiseea holistic understanding of all issues involved by showing them in a real life context

دانلود کتاب «خدمات مهمان نوازی فرانشیز (میهمان نوازی، اوقات فراغت و گردشگری)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید