دانلود کتاب Foundations of Game Engine Development, Volume 1: Mathematics (به فارسی: مبانی توسعه موتور بازی، جلد 1: ریاضیات) نوشته شده توسط «Eric Lengyel»
اطلاعات کتاب مبانی توسعه موتور بازی، جلد 1: ریاضیات
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Terathon Software LLC
نویسنده: Eric Lengyel
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 188 / 200
حجم فایل: 7.88 مگابایت
کد کتاب: 0985811749 , 9780985811747
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مبانی توسعه موتور بازی، جلد 1: ریاضیات
جلد اول مبانی توسعه موتور بازی، ریاضیات مورد نیاز مهندسانی را که روی بازی ها یا انواع دیگر شبیه سازی های مجازی کار می کنند، مورد بحث قرار می دهد. کتاب با درمان های معمولی موضوعاتی مانند جبر خطی، تبدیل ها و هندسه آغاز می شود. سپس، جبر گراسمن و جبر هندسی را معرفی میکند تا درک بسیار عمیقتری از موضوع ارائه دهد و مکانهایی را برجسته کند که محاسبات سنتی با بردارها، ماتریسها، چهارتاییها و غیره کاملاً درست نیستند. شامل تمرینها میشود. فصل 1: بردارها و ماتریسها1.1 مبانی بردار1.2 عملیات بردار پایه1.2.1 ضرب بزرگی و اسکالر1.2.2 جمع و تفریق1.3 مبانی ماتریس1.4 عملیات ماتریس پایه1.4.1 جمع، 4 تفریق ماتریکس، ضرب1.5 ضرب برداری1.5.1 محصول نقطه 1.5.2 محصول متقاطع1.5.3 محصول سه گانه اسکالر1.6 طرح بردار1.7 وارونگی ماتریس1.7.1 ماتریس های هویت1.7.2 ماتریس های شناسایی1.7.3 ماتریس های ابتدایی1.7.4 ماتریس های ابتدایی1.7.4 معکوس ماتریس های 2محاسبه. .1 فضاهای مختصات 2.1.1 ماتریس های تبدیل 2.1.2 تبدیل های متعامد 2.1.3 ترکیب تبدیل 2.2 چرخش 2.2.1 چرخش در مورد محور مختصات 2.2.2 چرخش در مورد یک محور دلخواه 2.3 بازتاب ها 2.5 همسانی2.4 هم مقیاس2. 7.1 مبانی کواترنیون 2.7.2 چرخش با کواترنیونها فصل 3: هندسه 3.1 مشهای مثلثی 3.2 بردارهای عادی 3.2.1 محاسبه بردارهای عادی 3.2.2 T تغییر شکل بردارهای عادی3.3 خطوط و پرتوها3.3.1 خطوط پارامتری3.3.2 فاصله بین یک نقطه و یک خط3.3.3 فاصله بین دو خط3.4 صفحه3.4.1 صفحات ضمنی3.4.2 فاصله بین یک نقطه و یک صفحه.3.3.3. 4.4 تقاطع یک خط و یک صفحه3.4.5 تقاطع سه صفحه3.4.6 تقاطع دو صفحه3.4.7 تبدیل صفحات3.5 مختصات Plücker3.5.1 خطوط ضمنی3.5.2 فرمولهای همگن3.5.3 تبدیل خطوط Al.1brangeAl.4Al. Wedge Product4.1.2 Bivectors4.1.3 Trivectors4.1.4 Algebraic Structure4.1.5 Complements4.1.6 Antivectors4.1.7 Antiwedge Product4.2 Projective Geometry4.2.1 Lines4.2.2 Planes4.2.3 Join and Meeting4.4.2.3 Join and Meeting4.4. نتیجه گیری
دانلود کتاب «مبانی توسعه موتور بازی، جلد 1: ریاضیات»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.