برنامه نويسي

بنیاد اکشن اسکریپت: انیمیشن: حرکت چیزها

Foundation ActionScript: Animation: Making Things Move

دانلود کتاب Foundation ActionScript: Animation: Making Things Move (به فارسی: بنیاد اکشن اسکریپت: انیمیشن: حرکت چیزها) نوشته شده توسط «Keith Peters»


اطلاعات کتاب بنیاد اکشن اسکریپت: انیمیشن: حرکت چیزها

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: friends of ED

نویسنده: Keith Peters

زبان: english

فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 400

حجم فایل: 8.65 مگابایت

کد کتاب: 1590595181 , 9781590595183

توضیحات کتاب بنیاد اکشن اسکریپت: انیمیشن: حرکت چیزها

مطمئناً می‌توانید با استفاده از توئین‌های حرکتی متحرک کنید، در واقع ما به شما کمک می‌کنیم این کار را با کتاب انیمیشن کارتونی فلش خود انجام دهید، اما آیا چیز خاصی در حرکت دادن چیزها تنها با چند خط کد وجود ندارد؟ در این کتاب کیت پیترز راهنمایی می‌کند. ما را از طریق برخی از تئوری های اولیه انیمیشن و سپس ابهام زدایی از ریاضیات و فیزیک پشت ایجاد انیمیشن واقع گرایانه، نگاهی به مثلثات، سرعت و شتاب، و جهش و تقویت. اصطکاک. این کتاب به شما می آموزد که چگونه از Flash ActionScript برای جابجایی اشیاء در فیلم های خود استفاده کنید، نه اینکه اجازه دهید موتور tween فلش این کار را برای شما انجام دهد. مزیت این فیلم‌های تعاملی کوچک‌تر، واقعی‌تر و پویاتر است که به نظر می‌رسد روی صفحه نمایش شما زنده می‌شوند. تقریباً تمام کدهای ارائه شده در این کتاب در Flash MX 2004 یا Flash 8 به خوبی کار می کنند و با چند تنظیمات جزئی، بیشتر آن را می توان حتی در Flash MX اعمال کرد. اگرچه متن بسیاری از مفاهیم پیشرفته ریاضی و فیزیک را پوشش می دهد. ایجاد حرکت بسیار واقعی، نیازی به نگرانی نیست، حتی اگر نسبتاً تازه وارد در برنامه نویسی هستید و آخرین کلاس ریاضی که شرکت کرده اید در دبیرستان بوده است (و حتی اگر به سختی آن را به یاد داشته باشید!). این کتاب ابتدا همه چیزهایی را که برای شروع باید بدانید را پوشش می دهد: اصول انیمیشن، و اصول اولیه روش های اکشن اسکریپت، مثلثات و رندر فلش. از استفاده از کد برای جابجایی یک شی در صفحه تا ایجاد سیستم‌های پیچیده که واقعاً قابلیت‌های Flash را با موضوعاتی از جمله تشخیص برخورد، جذب ذرات و سینماتیک را تقویت می‌کنند، به آرامی پیش می‌روید. این کتاب با نگاهی به تکنیک های انیمیشن سه بعدی، از جمله ساخت یک موتور سه بعدی اولیه، خطوط سه بعدی، پرها و جامدات، و ریاضیات ماتریس به پایان می رسد. هنگامی که با ایده های ارائه شده در اینجا آشنا شدید، متوجه خواهید شد که انواع انیمیشن های هیجان انگیز را خلق می کنید. و بازی ها!


Sure you can animate using motion tweens, in fact we’ll help you do that with our Flash Cartoon Animation book, but isn’t there something extra special in making things move with just a few lines of code?In this book Keith Peters guides us through some basic animation theory and then demystifies the math and physics behind creating realistic animation, looking at trigonometry, velocity and acceleration, and bouncing & friction.This book will teach you how to use Flash ActionScript to move the objects in your movies, rather than letting Flash’s tween engine do it for you. The benefit of this is smaller, more realistic, more dynamic interactive movies that seem to come alive on your screen. Almost all of the code featured in this book will work fine in either Flash MX 2004 or Flash 8, and with a few minor adjustments, most of it can even be applied to Flash MX.Although the text covers many advanced math and physics concepts, making for very realistic motion, there’s no need to worry, even if you’re a relative newcomer to programming and the last math class you took was in high school (and even if you barely remember that!). This book first covers everything you need to know to get started: the principles of animation, and the basics of ActionScript, trigonometry, and Flash rendering methods. You’ll work your way slowly from using code to move a single object across the screen to creating complex systems that really push Flash’s capabilities with topics covered including collision detection, particle attraction, and kinematics. The book concludes with looking at 3D animation techniques, including building a basic 3D engine, 3D lines, fills and solids,and matrix math.Once you come to grips with the ideas presented here, you’ll find yourself creating all manner of exciting animations and games!

دانلود کتاب «بنیاد اکشن اسکریپت: انیمیشن: حرکت چیزها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید