دانلود کتاب Forgetting the Art World (به فارسی: فراموش کردن دنیای هنر) نوشته شده توسط «Pamela M. Lee»
اطلاعات کتاب فراموش کردن دنیای هنر
موضوع اصلی: هنر – تاریخ و نقد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: The MIT Press
نویسنده: Pamela M. Lee
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2012
تعداد صفحه: 248 / 210
حجم فایل: 116.10 مگابایت
کد کتاب: 0262017733 , 9780262017732
توضیحات کتاب فراموش کردن دنیای هنر
شاید زمان آن رسیده باشد که دنیای هنر را فراموش کنیم – یا حداقل تشخیص دهیم که یک مفهوم تاریخی خاص از دنیای هنر در حال کسوف است. امروزه دنیای هنر به سرعت بر محور خود می چرخد که دیگر نمی توان نقشه های آن را خواند. مرزهایش محو می شود در فراموش کردن دنیای هنر، پاملا لی وضعیت کنونی این جهان را به جهانی شدن و جنجال های مرتبط با آن مرتبط می کند. هنر معاصر با تصاویری از حرکت و مهاجرت، مرزها و کثرت ها به جهانی شدن پاسخ داده است، اما لی به فراتر از شمایل نگاری نگاه می کند تا جهانی شدن را به عنوان یک فرآیند جهانی ببیند. لی به جای اینکه درباره «دنیای هنر جهانی» به عنوان یک پدیده اجتماعی-اقتصادی، یا از نظر تصویری که صحنه سازی و حمایت می کند، فکر کند، «اثر دنیای هنر» را رسانه ای می داند که از طریق آن جهانی شدن اتفاق می افتد. . او استدلال می کند که اثر هنری خود هم هدف و هم عامل جهانی شدن است. لی راه هایی را بررسی می کند که هنر فرآیندهای جهانی شدن را بالفعل می کند، تکرار می کند، یا قادر می سازد، خوانش دقیقی از آثار هنرمندانی را که در دو دهه اخیر برجسته شده اند، ارائه می دهد. او رفتار مدیریتی تاکاهاشی موراکامی “در زمان مقرر” را بررسی می کند. تولید فضاهای اثیری در تصاویر آندریاس گورسکی از بازارها و تولیدات معاصر. منطق علت درونی که در نمایش های ترکیبی توماس هیرشهورن به نمایش درآمده است. و «شبه جمع گرایی» در رویه معاصر گروه اطلس، گروه رسانه ای رقص و دیگران. لی میگوید، صحبت از کار دنیای هنر به معنای اشاره به اهمیت اثر هنری و تحقق آن است، برای درک فعالیت انجام شده توسط شی بهعنوان کاملاً پیوسته با جهان آن. به یکباره ساکن می شود و ایجاد می کند.
It may be time to forget the art world–or at least to recognize that a certain historical notion of the art world is in eclipse. Today, the art world spins on its axis so quickly that its maps can no longer be read; its borders blur. In Forgetting the Art World, Pamela Lee connects the current state of this world to globalization and its attendant controversies. Contemporary art has responded to globalization with images of movement and migration, borders and multitudes, but Lee looks beyond iconography to view globalization as a world process. Rather than think about the “global art world” as a socioeconomic phenomenon, or in terms of the imagery it stages and sponsors, Lee considers “the work of art’s world” as a medium through which globalization takes place. She argues that the work of art is itself both object and agent of globalization. Lee explores the ways that art actualizes, iterates, or enables the processes of globalization, offering close readings of works by artists who have come to prominence in the last two decades. She examines the “just in time” managerial ethos of Takahashi Murakami; the production of ethereal spaces in Andreas Gursky’s images of contemporary markets and manufacture; the logic of immanent cause dramatized in Thomas Hirschhorn’s mixed-media displays; and the “pseudo-collectivism” in the contemporary practice of the Atlas Group, the Raqs Media Collective, and others. To speak of “the work of art’s world,” Lee says, is to point to both the work of art’s mattering and its materialization, to understand the activity performed by the object as utterly continuous with the world it at once inhabits and creates.
دانلود کتاب «فراموش کردن دنیای هنر»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.