اقتصاد

صنعت غذا و اینترنت: کسب درآمد واقعی در دنیای مجازی

Food Industry and the Internet: Making Real Money in the Virtual World

دانلود کتاب Food Industry and the Internet: Making Real Money in the Virtual World (به فارسی: صنعت غذا و اینترنت: کسب درآمد واقعی در دنیای مجازی) نوشته شده توسط «Drew Smith»


اطلاعات کتاب صنعت غذا و اینترنت: کسب درآمد واقعی در دنیای مجازی

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley-Blackwell

نویسنده: Drew Smith

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 232 / 235

حجم فایل: 543 کیلوبایت

کد کتاب: 063205753X , 9780632057535

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب صنعت غذا و اینترنت: کسب درآمد واقعی در دنیای مجازی

چه کسی در وب کسب درآمد می کند و چه کسی آن را از دست می دهد؟ این کتاب دویست و پنجاه داستان اولی را که در سرویس اطلاعاتی انقلابی صنعت غذایی efoodnews.com ظاهر می شود گرد هم می آورد. ما با بسیاری از بزرگترین شرکت‌ها در تجارت غذا و نوشیدنی و همچنین شرکت‌های کوچک/متوسطی که فعالانه‌ترین تجارت الکترونیک را دنبال می‌کنند، مصاحبه کرده‌ایم. این کتاب به طور خلاصه یافته‌های این بحث‌ها را خلاصه و تحلیل می‌کند و شما را راهنمایی می‌کند که هم استراتژی‌های موفق و هم ناموفق را کشف کنید. اگر می‌خواهید یک حضور آنلاین منسجم و خلاق برای کسب و کار خود ایجاد کنید، این کتاب برای شما ساخته شده است.


Who is making money on the Web and who is losing it? This book brings together the first two hundred and fifty stories to appear on the revolutionary food industry intelligence service efoodnews.com. We have interviewed many of the largest companies in the food and drink business and also those small/medium enterprises most actively pursuing e-commerce. This book concisely summarises and analyses the findings of these discussions and guides you to discover both the successful and unsuccessful strategies. If you are trying to develop a cohesive and creative online presence for your business then this book is tailor-made for you.

دانلود کتاب «صنعت غذا و اینترنت: کسب درآمد واقعی در دنیای مجازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید