مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

یافتن صدایی در محل کار؟: دیدگاه های جدید در مورد روابط استخدامی

Finding a Voice at Work?: New Perspectives on Employment Relations

دانلود کتاب Finding a Voice at Work?: New Perspectives on Employment Relations (به فارسی: یافتن صدایی در محل کار؟: دیدگاه های جدید در مورد روابط استخدامی) نوشته شده توسط «Stewart Johnstone – Peter Ackers»


اطلاعات کتاب یافتن صدایی در محل کار؟: دیدگاه های جدید در مورد روابط استخدامی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press

نویسنده: Stewart Johnstone – Peter Ackers

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 256 / 336

حجم فایل: 1.55 مگابایت

کد کتاب: 0199668000 , 9780199668007

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب یافتن صدایی در محل کار؟: دیدگاه های جدید در مورد روابط استخدامی

کارکنان چقدر باید در اداره سازمان های تجاری حرف بزنند و «صدا» چه شکلی باید داشته باشد؟ این هم قدیمی ترین و هم آخرین سوال در روابط استخدامی است. پاسخ به این سؤالات منعکس کننده مفروضات اساسی ما در مورد ماهیت روابط استخدامی است و دیدگاه ما را در مورد تقریباً هر جنبه ای از مدیریت منابع انسانی (HRM) و روابط استخدامی نشان می دهد.

صدا همچنین می تواند معانی مختلفی برای افراد مختلف داشته باشد. . برای برخی، صدای کارمند مترادف نمایندگی اتحادیه کارگری است که هدف آن دفاع و ارتقاء منافع جمعی کارگران است. برای دیگران، صدا ابزاری برای افزایش تعهد کارکنان و عملکرد سازمانی است. برخی دیگر از کنترل کارگران به عنوان جایگزینی برای سازمان های سرمایه داری متعارف که برای سهامداران اداره می شوند، حمایت می کنند. بنابراین، هم یک استدلال اخلاقی و سیاسی برای معیاری از دموکراسی در کار، و هم یک بحث موردی تجاری وجود دارد که صدا را به عنوان یک پیوند بالقوه در تلاش برای افزایش عملکرد سازمانی می‌داند.

بحث کلیدی برای روابط استخدامی این است که کدام یک از رویکردها در ارائه نتایجی که رقابت و بهره وری را از یک سو و رفتار عادلانه با کارگران و عدالت اجتماعی از سوی دیگر متعادل می کند، “بهترین” عمل می کند. سیاستگذاران به پاسخ‌های عمل‌گرایانه برای پرسش‌های پایدار نیاز دارند: چه چیزی در زمینه‌های مختلف بهتر عمل می‌کند، شرایط موفقیت چیست و چه اشکالی دارد؟

برخی از مهم‌ترین پیشرفت‌ها در صدای کارکنان در اتحادیه اروپا اتفاق افتاده است، با سیاست‌های عمومی مختلف و آزمایش‌های کارفرمایی که تحقیقات آکادمیک گسترده‌ای را به خود جلب کرده است. این کتاب یک ارزیابی انتقادی از مفاهیم اصلی معاصر و مدل‌های صدا در بریتانیا و اروپا ارائه می‌کند و یک کاوش نظری و تجربی عمیق از صدای کارمندان در یک مجموعه قابل دسترس و منسجم ارائه می‌کند.


How much ‘say’ should employees have in the running of business organizations, and what form should the ‘voice’ take? This is both the oldest and latest question in employment relations. Answers to these questions reflect our fundamental assumptions about the nature of the employment relationship, and inform our views on almost every aspect of Human Resource Management (HRM) and Employment Relations.

Voice can also mean different things to different people. For some, employee voice is a synonym for trade union representation which aims to defend and promote the collective interests of workers. For others voice, is means of enhancing employee commitment and organisational performance. Others advocate workers control as an alternative to conventional capitalist organisations which are run for shareholders. There is thus both a moral and political argument for a measure of democracy at work, as well as a business case argument, which views voice as a potential link in the quest for increased organisational performance.

The key debate for employment relations is which of the approaches ‘works best’ in delivering outcomes which balance competitiveness and productivity, on the one hand, and fair treatment of workers and social justice on the other. Policy makers need pragmatic answers to enduring questions: what works best in different contexts, what are the conditions of success, and what are the drawbacks?

Some of the most significant developments in employee voice have taken place within the European Union, with various public policy and employer experiments attracting extensive academic research. The book offers a critical assessment of the main contemporary concepts and models of voice in the UK and Europe, and provides an in-depth theoretical and empirical exploration of employee voice in one accessible and cohesive collection.

دانلود کتاب «یافتن صدایی در محل کار؟: دیدگاه های جدید در مورد روابط استخدامی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید