دانلود کتاب Financial Times Guide to Business Development: How to Win Profitable Customers and Clients (The FT Guides) (به فارسی: راهنمای توسعه تجارت فایننشال تایمز: چگونه مشتریان و مشتریان سودآور را به دست آوریم (راهنماهای FT)) نوشته شده توسط «Ian Cooper»
اطلاعات کتاب راهنمای توسعه تجارت فایننشال تایمز: چگونه مشتریان و مشتریان سودآور را به دست آوریم (راهنماهای FT)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times/ Prentice Hall
نویسنده: Ian Cooper
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2012
تعداد صفحه: 192 / 193
حجم فایل: 2.56 مگابایت
کد کتاب: 0273759531 , 9780273759539
نوبت چاپ: 01
توضیحات کتاب راهنمای توسعه تجارت فایننشال تایمز: چگونه مشتریان و مشتریان سودآور را به دست آوریم (راهنماهای FT)
با بیش از 650 نکته، تاکتیک، تکنیک و پرسشهای تجاری برانگیزاننده، راهنمای توسعه کسبوکار جدید فایننشال تایمز راهنمای معتبر و بیاهمیت است. مشتریان و مشتریان بیشتری را جذب کنید، آنها را وادار کنید تا قیمت های مورد نظر شما را بپردازند و آنها را تحت تأثیر قرار دهید تا به دیگران نیز توصیه کنند از شما خرید کنند.
- برای موفقیت بیشتر چه کاری باید انجام دهیم؟
- چگونه مشتریان و مشتریان جدیدی جذب کنیم؟
- چگونه با مشتریان یا مشتریانی که در حال حاضر داریم کارآمدتر کار کنیم؟
- چگونه سود بیشتری ایجاد کنیم؟
تا زمانی که 650+ را خوانده و هضم کرده باشید نکات، ابزارها، تکنیک ها و سوالات استراتژیک در این کتاب پاسخ همه این سوالات را خواهید داشت. شما همچنین می دانید که برای به دست آوردن نتایج بزرگتر و بهتر چه کاری انجام دهید.
“من 100% مطمئن هستم که کتاب را جذاب، تحریک آمیز و آموزنده خواهید دید و اگر مراحل را دنبال کنید، به طور خودکار پیشرفت های عظیمی را در آن تجربه خواهید کرد. نتایج توسعه کسب و کار شما.” – ایان کوپر
در فهرست نهایی دسته نوآوری و کارآفرینی در کتاب مدیریت موسسه مدیریت خبره در سال ۲۰۱۲ جوایز سال.
With over 650 tips, tactics, techniques and thought provoking business questions, The Financial Times Guide to New Business Development is the authoritative, down-to-earth guide to attracting more customers and clients, getting them to pay the prices you want and influencing them to recommend others to buy from you as well.
- What do we have to do to be more successful?
- How do we attract new customers and clients?
- How do we work more effectively with the customers or clients we already have?
- How do we generate more profit?
By the time you have read and digested the 650+ tips, tools, techniques and strategic questions in this book you will have the answers to all of these questions. You will also know what to do to get bigger and better results.
“I am 100% confident that you will find the book engaging, provocative and informative and that, if you follow the steps, you will automatically experience massive improvements in your business development results.” – Ian Cooper
Shortlisted for the Innovation and Entrepreneurship category in the 2012 Chartered Management Institute’s Management Book of the Year Awards.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.