بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی فیلم

Film Marketing

دانلود کتاب Film Marketing (به فارسی: بازاریابی فیلم) نوشته شده توسط «Finola Kerrigan»


اطلاعات کتاب بازاریابی فیلم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Finola Kerrigan

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 264

حجم فایل: 1.27 مگابایت

کد کتاب: 0750686839 , 9780750686839

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی فیلم

بازاریابی فیلم اولین کتابی است که ادبیات موجود را در یک کتاب درسی کاملا آگاهانه و آکادمیک ادغام می کند. این کتاب بر صنعت فیلم به عنوان یک کل تمرکز دارد که شامل فیلم های داستانی محبوب (معمولاً) به زبان انگلیسی، فیلم های داستانی غیر انگلیسی زبان، فیلم های مستند و فیلم های هنری است. با انجام این کار، به طور محکم در صنعت فیلم جهانی جا افتاده است.

اگرچه صنعت فیلم جهانی است، اما تحت تسلط استودیوهای بزرگ هالیوود است، و به همین دلیل، بحث در مورد صنعت فیلم هالیوود برجسته خواهد شد. . اما، بر خلاف سایر کتاب‌های بازاریابی فیلم در بازار، این کتاب همچنین سایر صنایع فیلم موفق مانند کره، نیجریه و هند را برجسته می‌کند، و همچنین نمونه‌هایی از شیوه‌های بازاریابی فیلم از طیف وسیعی از کشورهای دیگر را بررسی می‌کند که مطالعات موردی جالبی را ارائه می‌کنند. دانمارک، فرانسه، بریتانیا و هنگ کنگ.

بازاریابی فیلم ترکیبی منحصربه‌فرد از تئوری و عمل را به دانشجو ارائه می‌دهد و به شیوه‌ای قابل دسترس برای دانشجویان نوشته شده است، متنی جذاب و ضروری را برای هر کسی که در حال مطالعه فیلم است ارائه می‌کند. . این کتاب شامل ویژگی‌های آموزشی کامل و منابع سخنرانی اضافی است که در www.textbooks.elsevier.com موجود است و امکان استفاده آسان توسط مدرس و دانش‌آموز را فراهم می‌کند.

برای دسترسی به مواد پشتیبانی آموزشی، روی زبانه راهنمای مربی کلیک کنید. در سمت راست بالای صفحه برای مشاهده این برگه باید ثبت نام کرده و وارد شوید.

* تنها کتابی که به بازاریابی در صنعت فیلم که به سرعت در حال رشد است، از دیدگاه بازاریابی اختصاص داده شده است * اولین کتابی که شامل نمونه های جهانی مانند کره، نیجریه، هند، دانمارک، فرانسه، بریتانیا و هنگ کنگ، و همچنین هالیوود * اولین کتابی که تئوری و عمل را با استفاده دوستانه از آموزش و ارائه منابع مدرس اضافی ترکیب می‌کند، در www.textbooks.elsevier.com از جمله اسلایدهای پاورپوینت، تمرینات و خواندن بیشتر


Film Marketing is the first book to consolidate existing literature into a well informed and academically sound textbook. The book focuses on the film industry as a whole, which incorporates popular (mainstream) fiction films (usually) in English, non English language fiction films, documentary films and art house films. In doing so, it is firmly embedded in the global film industry.

Although the film industry is global, it is dominated by the Hollywood major studios, and as such, discussion of the Hollywood film industry will be highlighted. But, unlike other film marketing books on the market, this book also highlights other successful film industries, such as Korea, Nigeria and India, as well as looking at examples of film marketing practices from a range of other countries which provide interesting case studies from Denmark, France, the UK and Hong Kong.

Film Marketing offers the student a unique combination of theory and practice and written in accessible student-friendly manner, presents an appealing and must-have text for anyone studying film. The book includes full pedagogical features and additional lecture resources, available at www.textbooks.elsevier.com allowing for easy use by both lecturer and student.

To access the Teaching Support Materials, click on the Instructor Manual tab at the top right of the page. You must be registered and logged in to view theis tab.

* The only book dedicated to marketing in the rapidly growing film industry, from a marketing perspective * The first book to include global examples such as Korea, Nigeria, India, Denmark, France, the UK and Hong Kong, as well as Hollywood * The first book to combine theory and practice with a student-friendly use of pedagogy and providing additional lecturer resources, available at www.textbooks.elsevier.com including PowerPoint slides, exercises and further reading

دانلود کتاب «بازاریابی فیلم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید