بازاریابی: تبلیغات

سریع دوم: چگونه شرکت های هوشمند نوآوری رادیکال را برای ورود و تسلط بر بازارهای جدید دور می زنند

Fast Second: How Smart Companies Bypass Radical Innovation to Enter and Dominate New Markets

دانلود کتاب Fast Second: How Smart Companies Bypass Radical Innovation to Enter and Dominate New Markets (به فارسی: سریع دوم: چگونه شرکت های هوشمند نوآوری رادیکال را برای ورود و تسلط بر بازارهای جدید دور می زنند) نوشته شده توسط «Constantinos C. Markides – Paul A. Geroski»


اطلاعات کتاب سریع دوم: چگونه شرکت های هوشمند نوآوری رادیکال را برای ورود و تسلط بر بازارهای جدید دور می زنند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jossey-Bass

نویسنده: Constantinos C. Markides – Paul A. Geroski

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 209

حجم فایل: 2.02 مگابایت

کد کتاب: 078797689X , 9780787976897

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب سریع دوم: چگونه شرکت های هوشمند نوآوری رادیکال را برای ورود و تسلط بر بازارهای جدید دور می زنند

Constantinos C. Markides و Paul A. Geroski با یک چالش عجیب روبرو هستند: آنها داده های زیادی برای حمایت از ادعای خود دارند که راه کسب سودهای کلان، اگر به اندازه کافی سریع باشید، این است که دومین شرکتی باشید که یک نوآوری را انجام می دهد. بازار. با این حال، افسانه اولین حرکت دهنده – این ایده که اولین بودن در بازار راهی برای کسب درآمد است – به اندازه کافی فراگیر است که آنها باید زمان زیادی را صرف کنند تا به طور متقاعدکننده ای آن را از بین ببرند. آنها همچنین چالش ها و خطرات تلاش برای تبدیل شدن به یک “ثانیه سریع” موفق را نشان می دهند. نویسندگان، تعامل پیچیده و تقریباً ارگانیک میان نوآوران، رقبا، بازارها و تقاضاهای مصرف‌کننده را که بازار را جذب می‌کنند، توضیح می‌دهند. آنها کار خوبی برای مستندسازی عمل جمعی خلقت انجام می دهند. getAbstract این کتاب را به کسانی توصیه می کند که می خواهند در استراتژی های خود برای نوآوری یا ورود به بازارهای جدید تجدید نظر کنند. امکانات حرکت دوم برای هر کسی که به نوآوری، برنامه ریزی، بازاریابی محصول جدید، یا تغییرات اجتماعی و اقتصادی علاقه مند است، جذاب خواهد بود.


Constantinos C. Markides and Paul A. Geroski face a curious challenge: They have a lot of data to support their claim that the way to make big profits, if you’re quick enough, is to be the second company to take an innovation to market. However, the myth of the first mover – the idea that being first to market is the way to make money – is pervasive enough that they have to spend a lot of time convincingly debunking it. They also show the challenges and risks of trying to become a successful “fast second.” The authors explain the complicated, almost organic, interaction among innovators, competitors, markets and consumer demands that tug at the marketplace. They do a fine job of documenting the collective act of creation. getAbstract recommends this book to those who want to rethink their strategies for innovating or entering new markets. The possibilities of being a second mover will appeal to anyone who is interested in innovation, planning, new product marketing, or social and economic change.

دانلود کتاب «سریع دوم: چگونه شرکت های هوشمند نوآوری رادیکال را برای ورود و تسلط بر بازارهای جدید دور می زنند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید