دانلود کتاب Fashion Brands: Branding Style from Armani to Zara (به فارسی: برندهای مد: سبک برندسازی از آرمانی تا زارا) نوشته شده توسط «Mark Tungate»
اطلاعات کتاب برندهای مد: سبک برندسازی از آرمانی تا زارا
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Mark Tungate
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 257
حجم فایل: 824 کیلوبایت
کد کتاب: 0749442999 , 9780749442996
توضیحات کتاب برندهای مد: سبک برندسازی از آرمانی تا زارا
Tungate به سبکی می نویسد که به راحتی قابل پیگیری، بیان و دانش است. این کتاب به 21 فصل تقسیم شده است که همه چیز را از استایل خیابانی گرفته تا مد لباس و تقلبی پوشش می دهد. برای هر کسی که در تجارت مد فعالیت می کند و می خواهد بداند که برای ایجاد یک نام تجاری چه چیزی لازم است، خواندن آن ضروری است. سبک نام تجاری که Tungate پوشش می دهد بزرگترین طراحان تا به امروز و همچنین کسانی هستند که در آینده هستند. بسیار روان خوانده می شود و شما با دانش بسیار زیاد از همه این مارک های مختلف دور می شوید. آیا می دانستید که اولین کفش نایک با ریختن لاستیک در دستگاه وافل ساز ساخته شد؟ دقیقا. من هم این کار را نکردم.
دانلود کتاب «برندهای مد: سبک برندسازی از آرمانی تا زارا»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.