دانلود کتاب Fans and Fan Cultures: Tourism, Consumerism and Social Media (به فارسی: طرفداران و فرهنگ های طرفداران: گردشگری، مصرف گرایی و رسانه های اجتماعی) نوشته شده توسط «Henrik Linden – Sara Linden (auth.)»
اطلاعات کتاب طرفداران و فرهنگ های طرفداران: گردشگری، مصرف گرایی و رسانه های اجتماعی
موضوع اصلی: مهندسی – جنبه های اجتماعی و فرهنگی فناوری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Macmillan UK
نویسنده: Henrik Linden – Sara Linden (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 234
حجم فایل: 3.85 مگابایت
کد کتاب: 1137501294 , 9781137501295
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب طرفداران و فرهنگ های طرفداران: گردشگری، مصرف گرایی و رسانه های اجتماعی
این کتاب با بررسی رابطه مبهم بین هواداری و فرهنگ مصرفکننده، مروری انتقادی از طرفداران، فرهنگهای طرفداران و تجربیات طرفداران در رابطه با تجربه گستردهتر و اقتصاد دگرگونی ارائه میدهد. هواداران و فرهنگ های طرفداران مفاهیم نظری کلیدی در مورد افراد مشهور، طرفداران، خرده فرهنگ، مصرف گرایی و بازاریابی را از طریق مجموعه ای از مثال ها در فیلم، سفر و گردشگری، فوتبال و موسیقی مورد بحث قرار می دهد. نویسندگان با تأکید بر رسانههای اجتماعی و نحوه استفاده از پلتفرمهای آنلاین مختلف توسط برندها، هنرمندان و طرفداران، بررسی میکنند که چگونه این نوع ارتباطات اغلب به بیاهمیت جلوه دادن بیانهای معتبر ارزشها و هویتهای فرهنگی و اجتماعی کمک میکند.
Exploring the ambiguous relationship between fandom and consumer culture, this book provides a critical overview of fans, fan cultures and fan experiences in relation to the broader experience and transformation economy. Fans and Fan Cultures discusses key theoretical concepts concerning celebrity, fandoms, subculture, consumerism and marketing through a range of examples in film, travel and tourism, football and music. With an emphasis on social media, and how various online platforms are utilised by brands, artists and fans, the authors explore how this type of communication often contributes to trivialising authentic expressions of cultural and social values and identities.
دانلود کتاب «طرفداران و فرهنگ های طرفداران: گردشگری، مصرف گرایی و رسانه های اجتماعی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.