دانلود کتاب Fanocracy: Turning Fans Into Customers and Customers Into Fans (به فارسی: فانوکراسی: تبدیل طرفداران به مشتری و مشتریان به طرفداران) نوشته شده توسط «David Meerman Scott – Reiko Scott – Tony Robbins»
اطلاعات کتاب فانوکراسی: تبدیل طرفداران به مشتری و مشتریان به طرفداران
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – امور مالی شخصی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Portfolio
نویسنده: David Meerman Scott – Reiko Scott – Tony Robbins
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
تعداد صفحه: 304 / 266
حجم فایل: 2.94 مگابایت
کد کتاب: 0593084004 , 9780593084007
توضیحات کتاب فانوکراسی: تبدیل طرفداران به مشتری و مشتریان به طرفداران
یک وال استریت ژورنالپرفروش
از نویسنده قوانین جدید بازاریابی و amp; روابط عمومی، راهنمای جسورانه برای تبدیل اشتیاق مشتری به قدرت بازاریابی.
چگونه برخی از برندها تبلیغات دهان به دهان و ارادت رادیکال را در مورد محصولاتی مانند بیمه خودرو، نرم افزار b2b و لباس زیر جلب می کنند؟ آنها قدرتمندترین نیروی بازاریابی در جهان را تجسم میدهند: طرفداران سرسخت.
در این کتاب ضروری، دیوید میرمن اسکات، استراتژیست پیشرو رشد کسبوکار و ریکو اسکات، متخصص فندم، علوم اعصاب فندمی را بررسی میکنند و با کارآفرینان جوان مصاحبه میکنند. صاحبان کسب و کار، بنیانگذاران استارت آپ، سازمان های غیرانتفاعی، و شرکت های بزرگ و کوچک برای تعیین دقیق سازمان هایی که از سازمان هایی که در رکود گیر کرده اند، شکوفا می شوند. آنها نقشه راهی برای تبدیل شور و شوق مشتریان به قدرت خرید ارائه می کنند و نمونه های منحصر به فردی را از طیف گسترده ای از سازمان ها، از جمله:
– MeUndies، شرکت اشتراکی که لباس زیر را متحول می کند
– HeadCount، سازمان غیرانتفاعی که رأی دهندگان را در کنسرت های موسیقی ثبت می کند
– Grain Surfboards، استودیوی تخته سازی که با کمال میل تجارت خود را آشکار می کند اسرار با مشتریان
– Hagerty، ارائه دهنده بیمه خودروهای کلاسیک با بیش از 600000 عضو برتر باشگاه
– HubSpot، شرکت نرم افزاری که 25000 شرکت کننده را به خود می کشاند کنفرانس سالانه
برای هرکسی که به دنبال مهار نیروی هواداری برای متحول کردن کسب و کار خود است، فانوکراسی راه را نشان می دهد.
From the author of New Rules of Marketing & PR, a bold guide to converting customer passion into marketing power.
How do some brands attract word-of-mouth buzz and radical devotion around products as everyday as car insurance, b2b software, and underwear? They embody the most powerful marketing force in the world: die-hard fans.
In this essential book, leading business growth strategist David Meerman Scott and fandom expert Reiko Scott explore the neuroscience of fandom and interview young entrepreneurs, veteran business owners, startup founders, nonprofits, and companies big and small to pinpoint which practices separate organizations that flourish from those stuck in stagnation. They lay out a road map for converting customers’ ardor into buying power, pulling one-of-a-kind examples from a wide range of organizations, including:
– MeUndies, the subscription company that’s revolutionizing underwear
– HeadCount, the nonprofit that registers voters at music concerts
– Grain Surfboards, the board-building studio that willingly reveals its trade secrets with customers
– Hagerty, the classic-car insurance provider with over 600,000 premier club members
– HubSpot, the software company that draws 25,000 attendees to its annual conference
For anyone who seeks to harness the force of fandom to revolutionize his or her business, Fanocracy shows the way.
دانلود کتاب «فانوکراسی: تبدیل طرفداران به مشتری و مشتریان به طرفداران»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.