کامپیوترها

مدیریت تجربه: مبانی، روش توسعه، و برنامه های کاربردی مبتنی بر اینترنت

Experience Management: Foundations, Development Methodology, and Internet-Based Applications

دانلود کتاب Experience Management: Foundations, Development Methodology, and Internet-Based Applications (به فارسی: مدیریت تجربه: مبانی، روش توسعه، و برنامه های کاربردی مبتنی بر اینترنت) نوشته شده توسط «Ralph Bergmann (eds.)»


اطلاعات کتاب مدیریت تجربه: مبانی، روش توسعه، و برنامه های کاربردی مبتنی بر اینترنت

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg

نویسنده: Ralph Bergmann (eds.)

زبان: English

فرمت کتاب: djvu (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 398

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 3540441913 , 9783540441915

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدیریت تجربه: مبانی، روش توسعه، و برنامه های کاربردی مبتنی بر اینترنت

این کتاب به مدیریت تجربه در زمینه کاربرد در دنیای واقعی و کاربردهای واقعی می پردازد. تمرکز ویژه ای با الزاماتی است که در حل مسائل پیچیده ایجاد می شود و با این واقعیت که مدیریت تجربه مدرن باید به عنوان برنامه های کاربردی مبتنی بر اینترنت اجرا شود. حوزه‌های کاربردی مشخصی که در این کتاب مورد بحث قرار گرفته‌اند، تجارت الکترونیک، تشخیص تجهیزات فنی پیچیده و استفاده مجدد از طراحی الکترونیکی است. این کتاب بررسی می‌کند که چگونه مدیریت تجربه می‌تواند توسط فناوری اطلاعات پشتیبانی شود، به‌ویژه با تکنیک‌هایی که از سیستم‌های مبتنی بر دانش، استدلال مبتنی بر مورد، یادگیری ماشین و مدل‌سازی فرآیند سرچشمه می‌گیرند. روش های مختلف را در یک اصطلاح یکپارچه بررسی می کند و آنها را با توجه به الزامات برنامه مورد بررسی قرار می دهد. علاوه بر این، روند توسعه و نگهداری برنامه برجسته می‌شود و راه‌های عملاً اثبات شده موفقیت‌آمیز برای به‌دست آوردن و اجرای برنامه‌های مدیریت تجربه را نشان می‌دهد.


This book deals with experience management in the context of real-world applicability and realistic applications. A particular focus is given by the requirements that arise in complex problem solving and by the fact that modern experience management must be implemented as Internet-based applications. Concrete application areas that are discussed in this book are electronic commerce, diagnosis of complex technical equipment, and electronic design reuse. This book explores how experience management can be supported by information technology, especially by techniques that stem from knowledge-based systems, case-based reasoning, machine learning, and process modeling. It surveys different methods in a unified terminology and investigates them with respect to application requirements. Further, the process of application development and maintenance is highlighted, pointing out successful practically proven ways for obtaining and operating experience management applications.

دانلود کتاب «مدیریت تجربه: مبانی، روش توسعه، و برنامه های کاربردی مبتنی بر اینترنت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.