دانلود کتاب Exit, Voice, and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States (به فارسی: خروج، صدا، و وفاداری: پاسخ به کاهش در شرکت ها، سازمان ها، و ایالات) نوشته شده توسط «Albert O. Hirschman»
اطلاعات کتاب خروج، صدا، و وفاداری: پاسخ به کاهش در شرکت ها، سازمان ها، و ایالات
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Harvard University Press
نویسنده: Albert O. Hirschman
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1970
تعداد صفحه: 176
حجم فایل: 5.88 مگابایت
کد کتاب: 0674276604 , 9780674276604
توضیحات کتاب خروج، صدا، و وفاداری: پاسخ به کاهش در شرکت ها، سازمان ها، و ایالات
یک مبتکر در اندیشه معاصر در مورد توسعه اقتصادی و سیاسی در اینجا به جای رشد به زوال می نگرد. آلبرت او. هیرشمن بین راه های جایگزین برای واکنش به زوال شرکت های تجاری و به طور کلی نارضایتی از سازمان ها تمایز اساسی قائل می شود: یک خروجی – خروج عضو از سازمان یا تغییر مشتری به محصول رقیب. و صدای دیگر برای اعضا یا مشتریان است که برای تغییر “از درون” تحریک و اعمال نفوذ کنند. کارایی مکانیسم رقابتی، با اتکای کامل آن به خروج، برای موقعیتهای مهم خاص زیر سوال میرود. از آنجایی که خروج اغلب صدا را کاهش می دهد در حالی که قادر به مقابله با افت نیست، وفاداری در عملکرد عقب انداختن خروج و اجازه دادن به صدا برای ایفای نقش مناسب خود دیده می شود. تأثیر متقابل این سه مفهوم طیف وسیعی از پدیده های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را روشن می کند. همانطور که نویسنده در مقدمه میگوید، «راه وحدتبخش خود را برای نگاه کردن به موضوعات مختلف مانند رقابت و نظام دو حزبی، طلاق و شخصیت آمریکایی، قدرت سیاهپوستان و شکست مقامات عالی «ناراضی» در استعفا پیدا کردم. ویتنام، تصمیم گرفتم کمی خودم را رها کنم.”
دانلود کتاب «خروج، صدا، و وفاداری: پاسخ به کاهش در شرکت ها، سازمان ها، و ایالات»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.