دانلود کتاب Event Marketing: How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (The Wiley Event Management Series) (به فارسی: بازاریابی رویداد: چگونه رویدادها، جشنوارهها، کنوانسیونها و نمایشگاهها را با موفقیت تبلیغ کنیم (سری مدیریت رویداد Wiley)) نوشته شده توسط «Leonard H. Hoyle»
اطلاعات کتاب بازاریابی رویداد: چگونه رویدادها، جشنوارهها، کنوانسیونها و نمایشگاهها را با موفقیت تبلیغ کنیم (سری مدیریت رویداد Wiley)
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Leonard H. Hoyle
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 256 / 253
حجم فایل: 1.99 مگابایت
کد کتاب: 047140179X , 9780471401797
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بازاریابی رویداد: چگونه رویدادها، جشنوارهها، کنوانسیونها و نمایشگاهها را با موفقیت تبلیغ کنیم (سری مدیریت رویداد Wiley)
توسط یک چهره شناخته شده در این زمینه تالیف شده است.فصل های بررسی اجمالی موضوعاتی مانند استراتژی های بازاریابی الکترونیکی، بودجه، بودجه، ارتقاء و تبلیغات را بررسی می کنند. فصل های فردی به تفاوت های موجود در بازاریابی انواع مختلف رویدادها می پردازد. روندهای آینده و موضوعات کلیدی را بررسی می کند. به عنوان نحوه دسترسی به شرکت کنندگان رویداد جدید. شامل ضمائم با فرم های نمونه، قراردادها و موارد دیگر.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.