دانلود کتاب Essential Mathematics for Games and Interactive Applications (به فارسی: ریاضیات ضروری برای بازی ها و برنامه های کاربردی تعاملی) نوشته شده توسط «James M. Van Verth – Lars M. Bishop»
اطلاعات کتاب ریاضیات ضروری برای بازی ها و برنامه های کاربردی تعاملی
موضوع اصلی: هنرها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Morgan Kaufmann
نویسنده: James M. Van Verth – Lars M. Bishop
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 705
حجم فایل: 9.03 مگابایت
کد کتاب: 0123742978 , 9780123742971
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب ریاضیات ضروری برای بازی ها و برنامه های کاربردی تعاملی
Essential Mathematics for Games and Interactive Applications، ویرایش دوم، ریاضیات اصلی لازم برای گرافیک های سه بعدی پیچیده و شبیه سازی های فیزیکی تعاملی را ارائه می دهد. این کتاب با جبر خطی و ضرب ماتریس شروع می شود و بر این اساس گسترش می یابد تا موضوعاتی مانند رنگ و نور، درون یابی، انیمیشن و فیزیک بازی های اساسی را پوشش دهد. Essential Mathematics بر مسائل مربوط به توسعه بازی های سه بعدی که برای برنامه نویسان مهم است تمرکز دارد و شامل راهنمایی بهینه سازی در سراسر آن است.
نسخه جدید کد ویندوز اکنون از Visual Studio.NET استفاده خواهد کرد. همچنین پشتیبانی از DirectX به همراه OpenGL ارائه خواهد شد – به دلیل ماهیت چند پلتفرمی آن. برنامه نویسان نمونه های ملموس تری را که در این نسخه گنجانده شده است، و همچنین اطلاعات بیشتری در مورد تنظیم، بهینه سازی و استحکام پیدا خواهند کرد.
این کتاب دارای یک CD-ROM همراه با تمرینات و یک بانک تست برای بازار متوسطه دانشگاهی و برای بازار اصلی است: نمونههای کدی که حول یک پایه کد مشترک ساخته شدهاند، از جمله یک کتابخانه ریاضی که تمام موضوعات ارائه شده در کتاب را پوشش میدهد، یک بردار هسته. موتور ریاضی ماتریس /، و کتابخانههایی برای پشتیبانی از رندر سه بعدی و تعامل.
–موتور بازی ساده با ریاضی، رندر و کتابخانه های ورودی روی CD-ROM، به طوری که توسعه دهندگان بازی می توانند بلافاصله شروع به استفاده از تکنیک هایی که در یک پایگاه کد اولیه یاد می گیرند، کنند.
–تمرینات روی CD-ROM برای استفاده مربیان برای مطالب درسی
– نمونه کد در سراسر کتاب برای کاربرد در دنیای واقعی نشان داده شده است
The new edition Windows code will now use Visual Studio.NET. There will also be DirectX support provided, along with OpenGL – due to its cross-platform nature. Programmers will find more concrete examples included in this edition, as well as additional information on tuning, optimization and robustness.
The book has a companion CD-ROM with exercises and a test bank for the academic secondary market, and for main market: code examples built around a shared code base, including a math library covering all the topics presented in the book, a core vector/matrix math engine, and libraries to support basic 3D rendering and interaction.
–Simple game engine with math, rendering, and input libraries on the CD-ROM, so that game developers can immediately start applying the techniques they learn in a basic codebase.
–Exercises on the CD-ROM for educators to use for course material
–Code samples shown throughout the book for real-world application
دانلود کتاب «ریاضیات ضروری برای بازی ها و برنامه های کاربردی تعاملی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.