برنامه نویسی: بازی

هنر محیطی در صنعت بازی: راهنمای محیط های غنی و واقعی با استفاده از طراح مواد

Environment Art in the Game Industry: A Guide to Rich and Realistic Environments Using Substance Designer

دانلود کتاب Environment Art in the Game Industry: A Guide to Rich and Realistic Environments Using Substance Designer (به فارسی: هنر محیطی در صنعت بازی: راهنمای محیط های غنی و واقعی با استفاده از طراح مواد) نوشته شده توسط «Henry Kelly»


اطلاعات کتاب هنر محیطی در صنعت بازی: راهنمای محیط های غنی و واقعی با استفاده از طراح مواد

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Henry Kelly

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 178 / 195

حجم فایل: 30.79 مگابایت

کد کتاب: 0367706792 , 9780367706791

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب هنر محیطی در صنعت بازی: راهنمای محیط های غنی و واقعی با استفاده از طراح مواد

این کتاب با بیان ملاحظات کلیدی که اکثر هنرمندان محیطی تمایل به فراموشی دارند، اصول یک هنرمند با استعداد بودن در بازی‌ها را توضیح می‌دهد. این کتاب با تمرکز بر استفاده از Substance Designer برای ایجاد محیط های غنی، رنگارنگ و واقع گرایانه، نحوه بهبود داستان سرایی و نحوه تفکر خارج از چارچوب را نشان می دهد.

پس از یک فرآیند گام به گام برای ایجاد واقعی، مواد پیشرفته‌ای که به جان بخشیدن به روایت‌های بازی و دنیاها کمک می‌کنند، این کتاب با پوشش دادن جدیدترین و خلاقانه‌ترین تکنیک‌های صنعت با استفاده از Substance Designer، دیدگاه جدیدی در مورد هنر محیطی ارائه می‌کند.

این کتاب باید جذابیت بازی‌های جدید و مشتاق Environment Artists، و همچنین کسانی که به دنبال افزایش دانش خود در مورد Substance Designer هستند. مراحل پایانی این کتاب نگاهی دزدکی به ایجاد شاخ و برگ در صنعت بازی می دهد.

هنری کلی هنرمند اصلی در REWIND است، یک استودیوی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با چشم انداز آینده ای بهتر برای VR و AR. .


This book explains the fundamentals of being a talented games Environment Artist by outlining the key considerations that most Environment Artists tend to forget. Focusing on the use of Substance Designer to create rich, colourful and realistic environments, the book shows how to improve storytelling and how to think outside the box.

Following a step-by-step process to create realistic, state-of-the-art materials that help bring game narratives and worlds to life, this book provides a new perspective on Environment Art by covering the latest, most creative industry techniques using Substance Designer.

This book should appeal to new and aspiring games Environment Artists, as well as those looking to increase their knowledge of Substance Designer. The final stages of this book give a sneak peek into creating foliage in the game industry.

Henry Kelly is the Lead Artist at REWIND, a VR and AR studio with the vision of a better future for VR and AR.

دانلود کتاب «هنر محیطی در صنعت بازی: راهنمای محیط های غنی و واقعی با استفاده از طراح مواد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید