دانلود کتاب Entrepreneurship and the Market Process (به فارسی: کارآفرینی و فرآیند بازار) نوشته شده توسط «Arielle John and Diana W. Thomas (Editors)»
اطلاعات کتاب کارآفرینی و فرآیند بازار
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Macmillan
نویسنده: Arielle John and Diana W. Thomas (Editors)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 206 / 211
حجم فایل: 2.41 مگابایت
کد کتاب: 3030424081 , 9783030424084
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب کارآفرینی و فرآیند بازار
اهمیت کارآفرینی در اقتصاد چیست؟ محققان استدلال کردهاند که وقتی بازار بهعنوان فرآیندی برای تعدیل دائمی با نیروهای مختلف، و نه بهعنوان مجموعهای از قیمتها و مقادیر نهایی دولت در نظر گرفته میشود، نقش کارآفرین برجسته میشود. پس راههای مثمر ثمر برای درک پدیده کارآفرینی چیست؟ چگونه کارآفرینان هم به نیروهای بزرگتر در اقتصاد پاسخ می دهند و هم به آنها شکل می دهند؟ نهادهای سیاسی و مقررات دولتی از چه راه هایی می توانند تصمیمات اتخاذ شده توسط کارآفرینان و پاسخگویی آنها به مصرف کنندگان را شکل دهند؟ چگونه محیط فرهنگی بر انواع فرصت هایی که یک کارآفرین متوجه می شود و به آنها عمل می کند تأثیر می گذارد؟ در نهایت، آیا رفتار کارآفرینانه به شدت محدود به فعالیتهایی است که در بازار میبینیم؟
این جلد ویرایششده -شامل فصلهایی توسط محققان و دانشجویانی که در رشتههای جامعهشناسی و اقتصاد مطالعه میکنند، کارآفرینی را بهطور نظری بررسی میکند و در موارد مختلف کاربرد دارد. این یک نمای کلی از ادبیات اقتصادی در مورد کارآفرینی ارائه می دهد و چارچوبی را برای درک فرآیند بازار و همچنین پیامدهای سیاست مداخله دولت و ملاحظات فرهنگی در بازار ارائه می دهد. این برای هر دانش آموز، دانشجو، شاغل یا سیاست گذار علاقه مند به کارآفرینی مفید خواهد بود.
What is the significance of entrepreneurship in an economy? Scholars have argued that when the market is viewed as a process of perpetual adjustment to various forces, and not as a set of end-state prices and quantities simply arrived at, the role of the entrepreneur comes to the fore. What then are fruitful ways to conceive of the phenomenon of entrepreneurship? How do entrepreneurs both respond to and shape larger forces in the economy? In what ways can political institutions and government regulation shape the decisions made by entrepreneurs, and their responsiveness to consumers? How does the cultural environment influence the types of opportunities that an entrepreneur will notice and act on? Finally, is entrepreneurial behavior strictly limited to activity we see in the market?
This edited volume―comprised of chapters by scholars and students studying from the disciplines of sociology and economics―examines entrepreneurship theoretically and applied to various cases. It provides an overview of the economic literature on entrepreneurship and puts forth a framework for understanding the market process, as well the policy implications of government intervention and cultural considerations in the market. It will be of use to any scholars, students, practitioners or policymakers interested in entrepreneurship.
دانلود کتاب «کارآفرینی و فرآیند بازار»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.