دانلود کتاب Entertainment Science: Data Analytics and Practical Theory for Movies, Games, Books, and Music (به فارسی: علوم سرگرمی: تجزیه و تحلیل داده ها و تئوری عملی برای فیلم ها، بازی ها، کتاب ها و موسیقی) نوشته شده توسط «Thorsten Hennig-Thurau – Mark B Houston»
اطلاعات کتاب علوم سرگرمی: تجزیه و تحلیل داده ها و تئوری عملی برای فیلم ها، بازی ها، کتاب ها و موسیقی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Thorsten Hennig-Thurau – Mark B Houston
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 917 / 879
حجم فایل: 12.30 مگابایت
کد کتاب: 3319892908 , 9783319892900
توضیحات کتاب علوم سرگرمی: تجزیه و تحلیل داده ها و تئوری عملی برای فیلم ها، بازی ها، کتاب ها و موسیقی
صنعت سرگرمی مدتهاست که تحت سلطه فیلمنامهنویس افسانهای ویلیام گلدمن «هیچکس چیزی نمیداند» است، که استدلال میکند موفقیت نتیجه شهود و غریزه مدیریتی است. این کتاب نشان میدهد که ترکیب چنین شهودی با تجزیه و تحلیل دادهها و دانش علمی دقیق، منبعی از مزیت رقابتی پایدار را فراهم میکند – همان دستور العمل موفقیت که پشت ظهور شرکتهایی مانند نتفلیکس و اسپاتیفای است، اما به موفقیت اخیر دیزنی نیز دامن زده است. نویسندگان با باز کردن مجموعه وسیعی از مطالعات علمی توسط محققان تجاری و اقتصاددانان سرگرمی، عوامل، مکانیسمها و روشهایی ضروری را شناسایی میکنند که به موفقیت یک محصول سرگرمی جدید کمک میکنند. بنابراین، این کتاب جایگزینی بهموقع برای تصمیمگیری «هیچکس نمیداند» در عصر دیجیتال ارائه میکند: در حالی که پیوند یک ایده خوب با تجزیه و تحلیل دادههای هوشمند و نظریه سرگرمی نمیتواند موفقیت را تضمین کند، به طور سیستماتیک و اساسی احتمال موفقیت در سرگرمی را افزایش میدهد. صنعت. علوم سرگرمی آماده است تا الهام بخش تفکر جدید در بین مدیران، دانشجویان سرگرمی و محققان باشد. Thorsten Hennig-Thurau و Mark B. Houston – دو تن از بهترین محققین ما در زمینه بازاریابی سرگرمی – یک خلاصه مبتنی بر تحقیق قطعی تهیه کرده اند که شاخه های مختلف هنر را برای توضیح پدیده هایی که تجربیات مصرف را برای تسخیر قلب ها ارائه می دهد ارائه کرده اند. و ذهن مخاطبان موریس بی. هولبروک، پروفسور دبلیو تی دیلارد، استاد بازنشسته بازاریابی، علوم سرگرمی دانشگاه کلمبیا برای همه افرادی که در صنعت سرگرمی کار میکنند، امروز خواندنی است، جایی که دیگر نمیتوان تاثیر دیجیتال و استفاده از دادههای بزرگ را نادیده گرفت. Hennig-Thurau و Houston پیشتازان علمی دانش هستند که صنعت به شدت به آنها نیاز دارد. مایکل کولمل، کارآفرین رسانه ای و استاد افتخاری اقتصاد رسانه در دانشگاه علوم سرگرمی لایپزیگ، ترکیب برنده خلاقیت، نظریه و تجزیه و تحلیل داده ها به مدیران صنایع خلاق و فراتر از یک رویکرد جدید، قانع کننده و جامع برای حمایت از تصمیم گیری آنها ارائه می دهد. این کتاب پیشگام نشان دهنده طلوع عصر طلایی جدید گفتگوهای پربار بین محققان سرگرمی، مدیران و هنرمندان است. آلگره هادیدا، دانشیار استراتژی، دانشگاه کمبریج

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.