بازاریابی: تبلیغات

علوم سرگرمی: تجزیه و تحلیل داده ها و تئوری عملی برای فیلم ها، بازی ها، کتاب ها و موسیقی

Entertainment Science: Data Analytics and Practical Theory for Movies, Games, Books, and Music

دانلود کتاب Entertainment Science: Data Analytics and Practical Theory for Movies, Games, Books, and Music (به فارسی: علوم سرگرمی: تجزیه و تحلیل داده ها و تئوری عملی برای فیلم ها، بازی ها، کتاب ها و موسیقی) نوشته شده توسط «Thorsten Hennig-Thurau – Mark B Houston»


اطلاعات کتاب علوم سرگرمی: تجزیه و تحلیل داده ها و تئوری عملی برای فیلم ها، بازی ها، کتاب ها و موسیقی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Thorsten Hennig-Thurau – Mark B Houston

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 917 / 879

حجم فایل: 12.30 مگابایت

کد کتاب: 3319892908 , 9783319892900

توضیحات کتاب علوم سرگرمی: تجزیه و تحلیل داده ها و تئوری عملی برای فیلم ها، بازی ها، کتاب ها و موسیقی

صنعت سرگرمی مدت‌هاست که تحت سلطه فیلمنامه‌نویس افسانه‌ای ویلیام گلدمن «هیچ‌کس چیزی نمی‌داند» است، که استدلال می‌کند موفقیت نتیجه شهود و غریزه مدیریتی است. این کتاب نشان می‌دهد که ترکیب چنین شهودی با تجزیه و تحلیل داده‌ها و دانش علمی دقیق، منبعی از مزیت رقابتی پایدار را فراهم می‌کند – همان دستور العمل موفقیت که پشت ظهور شرکت‌هایی مانند نتفلیکس و اسپاتیفای است، اما به موفقیت اخیر دیزنی نیز دامن زده است. نویسندگان با باز کردن مجموعه وسیعی از مطالعات علمی توسط محققان تجاری و اقتصاددانان سرگرمی، عوامل، مکانیسم‌ها و روش‌هایی ضروری را شناسایی می‌کنند که به موفقیت یک محصول سرگرمی جدید کمک می‌کنند. بنابراین، این کتاب جایگزینی به‌موقع برای تصمیم‌گیری «هیچ‌کس نمی‌داند» در عصر دیجیتال ارائه می‌کند: در حالی که پیوند یک ایده خوب با تجزیه و تحلیل داده‌های هوشمند و نظریه سرگرمی نمی‌تواند موفقیت را تضمین کند، به طور سیستماتیک و اساسی احتمال موفقیت در سرگرمی را افزایش می‌دهد. صنعت. علوم سرگرمی آماده است تا الهام بخش تفکر جدید در بین مدیران، دانشجویان سرگرمی و محققان باشد. Thorsten Hennig-Thurau و Mark B. Houston – دو تن از بهترین محققین ما در زمینه بازاریابی سرگرمی – یک خلاصه مبتنی بر تحقیق قطعی تهیه کرده اند که شاخه های مختلف هنر را برای توضیح پدیده هایی که تجربیات مصرف را برای تسخیر قلب ها ارائه می دهد ارائه کرده اند. و ذهن مخاطبان موریس بی. هولبروک، پروفسور دبلیو تی دیلارد، استاد بازنشسته بازاریابی، علوم سرگرمی دانشگاه کلمبیا برای همه افرادی که در صنعت سرگرمی کار می‌کنند، امروز خواندنی است، جایی که دیگر نمی‌توان تاثیر دیجیتال و استفاده از داده‌های بزرگ را نادیده گرفت. Hennig-Thurau و Houston پیشتازان علمی دانش هستند که صنعت به شدت به آنها نیاز دارد. مایکل کولمل، کارآفرین رسانه ای و استاد افتخاری اقتصاد رسانه در دانشگاه علوم سرگرمی لایپزیگ، ترکیب برنده خلاقیت، نظریه و تجزیه و تحلیل داده ها به مدیران صنایع خلاق و فراتر از یک رویکرد جدید، قانع کننده و جامع برای حمایت از تصمیم گیری آنها ارائه می دهد. این کتاب پیشگام نشان دهنده طلوع عصر طلایی جدید گفتگوهای پربار بین محققان سرگرمی، مدیران و هنرمندان است. آلگره هادیدا، دانشیار استراتژی، دانشگاه کمبریج


The entertainment industry has long been dominated by legendary screenwriter William Goldman’s “Nobody-Knows-Anything” mantra, which argues that success is the result of managerial intuition and instinct. This book builds the case that combining such intuition with data analytics and rigorous scholarly knowledge provides a source of sustainable competitive advantage – the same recipe for success that is behind the rise of firms such as Netflix and Spotify, but has also fueled Disney’s recent success. Unlocking a large repertoire of scientific studies by business scholars and entertainment economists, the authors identify essential factors, mechanisms, and methods that help a new entertainment product succeed. The book thus offers a timely alternative to “Nobody-Knows” decision-making in the digital era: while coupling a good idea with smart data analytics and entertainment theory cannot guarantee a hit, it systematically and substantially increases the probability of success in the entertainment industry. Entertainment Science is poised to inspire fresh new thinking among managers, students of entertainment, and scholars alike. Thorsten Hennig-Thurau and Mark B. Houston – two of our finest scholars in the area of entertainment marketing – have produced a definitive research-based compendium that cuts across various branches of the arts to explain the phenomena that provide consumption experiences to capture the hearts and minds of audiences. Morris B. Holbrook, W. T. Dillard Professor Emeritus of Marketing, Columbia University Entertainment Science is a must-read for everyone working in the entertainment industry today, where the impact of digital and the use of big data can’t be ignored anymore. Hennig-Thurau and Houston are the scientific frontrunners of knowledge that the industry urgently needs. Michael Kölmel, media entrepreneur and Honorary Professor of Media Economics at University of Leipzig Entertainment Science’s winning combination of creativity, theory, and data analytics offers managers in the creative industries and beyond a novel, compelling, and comprehensive approach to support their decision-making. This ground-breaking book marks the dawn of a new Golden Age of fruitful conversation between entertainment scholars, managers, and artists. Allègre Hadida, Associate Professor in Strategy, University of Cambridge

دانلود کتاب «علوم سرگرمی: تجزیه و تحلیل داده ها و تئوری عملی برای فیلم ها، بازی ها، کتاب ها و موسیقی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید