دانلود کتاب Entertainment Computing and Serious Games: First IFIP TC 14 Joint International Conference, ICEC-JCSG 2019, Arequipa, Peru, November 11–15, 2019, Proceedings (به فارسی: محاسبات سرگرمی و بازی های جدی: اولین کنفرانس بین المللی مشترک IFIP TC 14، ICEC-JCSG 2019، آرکیپا، پرو، 11 تا 15 نوامبر 2019، مجموعه مقالات) نوشته شده توسط «Erik van der Spek – Stefan Göbel – Ellen Yi-Luen Do – Esteban Clua – Jannicke Baalsrud Hauge»
اطلاعات کتاب محاسبات سرگرمی و بازی های جدی: اولین کنفرانس بین المللی مشترک IFIP TC 14، ICEC-JCSG 2019، آرکیپا، پرو، 11 تا 15 نوامبر 2019، مجموعه مقالات
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Erik van der Spek – Stefan Göbel – Ellen Yi-Luen Do – Esteban Clua – Jannicke Baalsrud Hauge
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 491
حجم فایل: 59.59 مگابایت
کد کتاب: 3030346447 , 9783030346447
نوبت چاپ: 1st ed. 2019
توضیحات کتاب محاسبات سرگرمی و بازی های جدی: اولین کنفرانس بین المللی مشترک IFIP TC 14، ICEC-JCSG 2019، آرکیپا، پرو، 11 تا 15 نوامبر 2019، مجموعه مقالات
این کتاب مجموعه مقالات داوری اولین کنفرانس بین المللی مشترک بین المللی IFIP TC 14 در مورد محاسبات سرگرمی و بازی های جدی، ICEC-JCSG 2019، برگزار شده در آرکیپا، پرو، در نوامبر 2019 است.
26 مقاله کامل، 5 مقاله کوتاه. مقالات و 16 مقاله پوستر، نمایشی و کارگاهی ارائه شده به دقت بررسی و از بین 88 مقاله ارسالی انتخاب شدند. آنها طیف وسیعی از موضوعات را در تقاطع چند رشته ای طراحی، هنر، سرگرمی، تعامل، محاسبات، روانشناسی و حوزه های کاربردی جدی پوشش می دهند. مقالات در بخشهای موضوعی زیر سازماندهی شدهاند: واقعیت ترکیبی. واقعیت مجازی؛ الگوریتم های سرگرمی؛ طراحی و توسعه بازی؛ فناوری های تعاملی؛ اندازه گیری و اثرات؛ و برنامه های جدی بازی.
This book constitutes the refereed proceedings of the First IFIP TC 14 Joint International Conference on Entertainment Computing and Serious Games, ICEC-JCSG 2019, held in Arequipa, Peru, in November 2019.
The 26 full papers, 5 short papers, and 16 poster, demonstration, and workshop papers presented were carefully reviewed and selected from 88 submissions. They cover a large range of topics at the multidisciplinary intersection of design, art, entertainment, interaction, computing, psychology, and numerous serious application domains. The papers are organized in the following topical sections: mixed reality; virtual reality; entertainment algorithms; game design and development; interaction technologies; measurement and effects; and serious game applications.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.