دانلود کتاب Engaging Customers Using Big Data: How Marketing Analytics are Transforming Business (به فارسی: درگیر کردن مشتریان با استفاده از داده های بزرگ: تجزیه و تحلیل بازاریابی چگونه تجارت را متحول می کند) نوشته شده توسط «Arvind Sathi (auth.)»
اطلاعات کتاب درگیر کردن مشتریان با استفاده از داده های بزرگ: تجزیه و تحلیل بازاریابی چگونه تجارت را متحول می کند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Macmillan US
نویسنده: Arvind Sathi (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 220
حجم فایل: 1.87 مگابایت
کد کتاب: 1137386193 , 9781137386199
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب درگیر کردن مشتریان با استفاده از داده های بزرگ: تجزیه و تحلیل بازاریابی چگونه تجارت را متحول می کند
داده ها نحوه و مکان بازاریابی ما را برای مشتریان خود تغییر می دهند. این کتاب با استفاده از مجموعهای از مطالعات موردی از پیشگامان، توضیح میدهد که چگونه هر عملکرد بازاریابی دستخوش تغییرات اساسی میشود، و راهنمایی عملی در مورد اینکه چگونه شرکتها میتوانند ابزارها و تکنیکها را برای استفاده از تجزیه و تحلیل بازاریابی بیاموزند، ارائه میکند.
Data is transforming how and where we market to our customers. Using a series of case studies from pioneers, this book will describe how each marketing function is undergoing fundamental changes, and provides practical guidance about how companies can learn the tools and techniques to take advantage of marketing analytics.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.