دانلود کتاب Emotions, Technology, and Social Media (به فارسی: احساسات، فناوری و رسانه های اجتماعی) نوشته شده توسط «Sharon Tettegah»
اطلاعات کتاب احساسات، فناوری و رسانه های اجتماعی
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Academic Press
نویسنده: Sharon Tettegah
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 188 / 176
حجم فایل: 4.31 مگابایت
کد کتاب: 0128018828 , 9780128018828
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب احساسات، فناوری و رسانه های اجتماعی
احساسات، فناوری و رسانههای اجتماعی درباره روشهایی که حوزه رسانههای اجتماعی از احساسات و فناوری استفاده میکند، و اینکه چگونه هر یک از اینها بخشی از فرهنگ دیجیتال شدهاند، بحث میکند. کتاب این بیان را در چارچوب نظری روانشناختی بررسی میکند و به احساسات درباره رسانههای اجتماعی و نقش آن در آموزش و تولید دانش میپردازد. بخش دوم به بررسی بیان احساسات در فضاهای رسانه های اجتماعی می پردازد، در حالی که بخش های بعدی الگوی مصرف مخاطب فعال را برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای بیان احساسات و حفظ ارتباط اجتماعی اتخاذ می کند.
- روابط مهم بین را مورد بحث قرار می دهد. فناوریهای وب 2.0 و ویژگیهای یادگیری
- مطالعاتی را در مورد استفاده از فیسبوک و حالات عاطفی فردی ارائه میکند
- عواطف مشترک را در ساخت «فرهنگ سایبری» بررسی میکند
- میزان را نشان میدهد. که دانشمندان از رسانههای اجتماعی در کار خود برای آن استفاده میکنند، و روشهای استفاده از رسانههای اجتماعی
- تجزیه و تحلیل پیامدهای اثر بازدارندگی آنلاین
- یوتیوب را بهعنوان منبع نظرات و دیدگاهها بررسی میکند. بحث هایی که می تواند برای ردیابی احساسات برانگیخته شده توسط ویدیوها و احساسات بیان شده از طریق نظرات متنی مورد استفاده قرار گیرد
- جزئیات اینکه چگونه انتخاب های رسانه ای کاربران Reddit از نظر احساسی مفید و خوشحال کننده در “memeplex” هستند
- پیوندهای تعامل اجتماعی زندگی احساسی با وسایل و منابع دیجیتال
Emotions, Technology, and Social Media discusses the ways the social media sphere uses emotion and technology, and how each of these has become part of the digital culture. The book explores this expression within a psychological theoretical framework, addressing feelings about social media, and its role in education and knowledge generation. The second section investigates the expression of feelings within social media spaces, while subsequent sections adopt a paradigm of active audience consumption to use social media to express feelings and maintain social connectivity.
- Discusses the significant relationships between Web 2.0 technologies and learning traits
- Presents studies about Facebook usage and individual emotional states
- Investigates the shared emotions in the construction of “cyberculture
- Shows the extent to which scientists use social media in their work, and the ways in which they use the social media
- Analyzes the consequences of the online disinhibition effect
- Examines YouTube as a source of opinions and discussions which can be used to track the emotions evoked by videos and the emotions expressed through textual comments
- Details how Reddit users’ media choices are emotionally useful and gratifying in the “memeplex
- Links social interaction and the emotional life with that of digital devices and resources
دانلود کتاب «احساسات، فناوری و رسانه های اجتماعی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.