تجارت

سئوی موثر و بازاریابی محتوا: راهنمای نهایی برای به حداکثر رساندن ترافیک وب رایگان

Effective SEO and Content Marketing: The Ultimate Guide for Maximizing Free Web Traffic

دانلود کتاب Effective SEO and Content Marketing: The Ultimate Guide for Maximizing Free Web Traffic (به فارسی: سئوی موثر و بازاریابی محتوا: راهنمای نهایی برای به حداکثر رساندن ترافیک وب رایگان) نوشته شده توسط «Nicholas Papagiannis»


اطلاعات کتاب سئوی موثر و بازاریابی محتوا: راهنمای نهایی برای به حداکثر رساندن ترافیک وب رایگان

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: John Wiley & Sons

نویسنده: Nicholas Papagiannis

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 336

حجم فایل: 33.18 مگابایت

کد کتاب: 1119628873 , 9781119628873

توضیحات کتاب سئوی موثر و بازاریابی محتوا: راهنمای نهایی برای به حداکثر رساندن ترافیک وب رایگان

از اصول اولیه فراتر بروید و ببینید که چگونه کاربران امروزی فرآیند سئو را دوباره تصویر می کنند، سئو اغلب در حوزه بازاریابی امروزه مورد استفاده قرار نمی گیرد و نادیده گرفته می شود. سئو صرفاً تلاش برای بهبود رتبه وب سایت شما در گوگل نیست، بلکه می تواند باعث ایجاد جرقه و بهینه سازی ایده ها شود. مهمتر از همه، می تواند به بهبود میزان ترافیک رایگانی که به دارایی های وب شما می رسد کمک کند. این کتاب رویکردی جامع را در اختیار شما قرار می‌دهد تا مطمئن شوید که هزینه‌های بازاریابی تا حد ممکن به طور مؤثر مورد استفاده قرار می‌گیرد و بهترین بازگشت سرمایه را برای برند و تجارت شما ارائه می‌کند. به حداکثر رساندن کانال‌های ترافیک ارگانیک (رایگان) باید اولویت اصلی باشد و این کتاب بینشی در مورد نحوه انجام این کار به شما ارائه می‌دهد. از کار با اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی گرفته تا هدایت ایده‌ها و کمپین‌های خلاقانه، سئوی مدرن امروزی نیاز به دیدگاهی کامل از بازاریابی و فرآیندهای آن دارد. آموزش عمومی در مورد سئو و علامت گذاری محتوای ارگانیک درک اینکه کدام موتورهای جستجو باید بر روی آنها تمرکز کنند چگونه SEO و محتوا می توانند مشکلات کسب و کار را حل کنند ساخت یک نام تجاری جدید از طریق SEO و محتوا شناسایی رقبای واقعی شما چه کسانی هستند گزارش تجزیه و تحلیل شما باید به طور مرتب نظارت داشته باشید نحوه ایجاد کانال های تحقیقاتی که می تواند ابتکارات کسب و کار شما را آگاه کند ایجاد شخصیت ها و سفرهای خرید مخاطب اولویت بندی مکان ها، جمعیت شناسی و کشورها آنچه باید برای به حداکثر رساندن سطح ترافیک رایگان به دارایی های برند شما وجود داشته باشد درک همه وظایف و ویژگی های کلیدی برای یک برنامه محتوای موثر محتوای مبتنی بر داده: دستورالعمل دقیق در مورد نحوه استفاده از داده ها برای اطلاع رسانی به پاسخ های محتوا، ایده ها و انواع دارایی ها. از طریق محتوا و سئو و هاوی طرز فکر صحیح کسب و کار کوچک برای موفقیت ملاحظات طراحی وب سایت و محتوا (دسترسی، اصول بازاریابی) بهینه سازی برای آینده و نگاه کردن به مکان های جستجوی دیگر بهینه سازی آمازون بهینه سازی یوتیوب بهینه سازی فروشگاه برنامه (ASO) بهینه سازی پادکست بهینه سازی وبلاگ ها و سایر محتوای خارج از سایت آماده سازی و بهینه سازی برای جدیدترین فناوری ها، از جمله جستجوی صوتی، هوش مصنوعی، و وسایل نقلیه کشف محتوا نحوه ایجاد یک مسیر بهینه سازی و برنامه هایی که نتایج را هدایت می کند و ریسک ها را مدیریت می کند، علاوه بر یادگیری موثرترین فرآیندها برای ساختار سئو، به شما دسترسی خواهد داشت. به مواد اضافی همراه با این کتاب که شامل کاربرگ‌ها، چک‌لیست‌ها، مثال‌های مختصر خلاقانه، آزمون‌ها و بهترین سوالات مصاحبه هنگام استخدام متخصص سئو می‌شود. بازاریابان مدرن، صاحبان مشاغل و مدیران برند، این کتاب برای شماست!


Get beyond the basics and see how modern-day users are reimaging the SEO process SEO is often underutilized and overlooked across the marketing realm today. SEO is not merely trying to improve your website ranking on Google, but it can spark and optimize ideas. Above all it can help improve the amount of free traffic coming to your web properties. This book provides you with a comprehensive approach to make sure marketing spend is utilized as effectively as possible and deliver the best ROI for your brand and business. Maximizing your organic (free) traffic channels should be a top priority and this book will provide you with insight on how to do that. From working with social media influencers to steering creative ideas and campaigns, modern day SEO requires a full-service perspective of marketing and its processes. General education on SEO and organic content marking Understanding which search engines to focus on How SEO and content can solve business problems Building a new brand through SEO and content Identifying who your true competitors are Which Analytics reports you should be regularly monitoring How to establish research channels that can inform your business initiatives Building personas and audience purchase journeys Prioritizing locations, demographics and countries What needs to be in place to maximize free traffic levels to your brands assets Understanding all the key tasks and attributes for an effective content program Data-Driven Content: Detailed instruction on how to use data to inform content responses, ideas and asset types Understanding different content asset types from standard items like articles to highly advanced assets like films, podcasts, white papers and other assets Calculating ROI for SEO and Content initiatives Small business marketing via content and SEO and having the right small business mindset for success Website and content design considerations (accessibility, principles of marketing) Optimizing for the future and looking at other search venues Amazon Optimization YouTube Optimization App Store Optimization (ASO) Podcast Optimization Optimizing Blogs and other off-site content Prepping and optimizing for the newest technologies, including voice search, artificial intelligence, and content discovery vehicles How to build an optimization path and programs that drive results and manage risks In addition to learning the most effective processes to structure your SEO, you will have access to bonus materials that accompany this book which will include worksheets, checklists, creative brief examples, quizzes, and best interview questions when hiring an SEO specialist. Modern-day marketers, business owners, and brand managers, this book is for you!

دانلود کتاب «سئوی موثر و بازاریابی محتوا: راهنمای نهایی برای به حداکثر رساندن ترافیک وب رایگان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید