دانلود کتاب Educating Children With Autism (به فارسی: آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم) نوشته شده توسط «Committee on Educational Interventions for Children with Autism – National Research Council»
اطلاعات کتاب آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم
موضوع اصلی: دارو
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Committee on Educational Interventions for Children with Autism – National Research Council
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 324
حجم فایل: 7.05 مگابایت
کد کتاب: 0309512786 , 9780309512787
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم
اوتیسم واژه ای است که اکثر ما با آن آشنا هستیم. اما آیا ما واقعاً معنی آن را می دانیم؟
کودکان مبتلا به اوتیسم با ضروری ترین رفتارهای انسانی به چالش کشیده می شوند. آنها در تعامل با افراد دیگر مشکل دارند—اغلب نمی توانند مردم را به عنوان افراد ببینند تا صرفاً اشیاء موجود در محیط خود. آنها نمی توانند به راحتی ایده ها و احساسات خود را به اشتراک بگذارند، در تصور اینکه دیگران چه فکری می کنند یا چه احساسی دارند مشکل زیادی دارند و در برخی موارد زندگی خود را بی زبان می گذرانند. آنها اغلب دوست دارند یا حتی با اعضای خانواده ارتباط برقرار می کنند. رفتار آنها می تواند عجیب به نظر برسد.
آموزش شکل اولیه درمان این بیماری مرموز است. این بدان معناست که ما مسئولیت های مهمی را بر عهده مدارس، معلمان و والدین کودکان و همچنین سایر متخصصانی که با کودکان مبتلا به اوتیسم کار می کنند، می گذاریم. با تصویب قانون آموزش افراد دارای معلولیت در سال 1975، ما مسئولیت آموزش کودکانی را که با چالش های ویژه ای مانند اوتیسم مواجه هستند، پذیرفتیم. در حالی که از آن زمان تا کنون تعداد قابل توجهی از تحقیقات را جمع آوری کرده ایم، محققان به اندازه کافی با یکدیگر ارتباط برقرار نکرده اند و یافته های آنها در یک برنامه درسی اثبات شده ادغام نشده است.
آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم یک رویکرد بین رشته ای برای آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم را تشریح می کند. این کمیته به بررسی این موضوع می پردازد که چه چیزی آموزش را برای کودک مبتلا به اوتیسم مؤثر می کند و ویژگی های خاص برنامه هایی را که مؤثر هستند شناسایی می کند. توصیههایی برای انتخاب محتوا و استراتژیهای آموزشی، معرفی تعامل با کودکان دیگر و سایر زمینههای کلیدی ارائه شده است.
این کتاب به بررسی برخی مسائل اساسی میپردازد، از جمله:
- چگونگی ویژگیهای خاص کودکان تشخیص ها باید بر ارزیابی و برنامه ریزی آموزشی تأثیر بگذارد
- چگونه می توانیم از خانواده های کودکان مبتلا به اوتیسم حمایت کنیم
- ویژگی های برنامه ها و راهبردهای آموزشی و جامع موثر
- چگونه می توانیم معلمان، کارکنان مدرسه، متخصصان و والدین را برای آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم بهتر آماده کنید
- چه سیاست هایی در سطوح فدرال، ایالتی و محلی به بهترین وجه تضمین می کند که آموزش مناسب، بررسی استراتژی ها و منابع مورد نیاز برای رسیدگی به حقوق کودکان مبتلا به اوتیسم به آموزش مناسب بپردازند.
کودکان اوتیسمی مربیان را با یکی از سخت ترین چالش های خود مواجه می کنند. آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم از طریق بررسی جامع دانش علمی زیربنای شیوهها، برنامهها و استراتژیهای آموزشی، اطلاعات ارزشمندی را برای والدین، مدیران، مدافعان، محققان و سیاستگذاران ارائه میدهد.
Autism is a word most of us are familiar with. But do we really know what it means?
Children with autism are challenged by the most essential human behaviors. They have difficulty interacting with other people—often failing to see people as people rather than simply objects in their environment. They cannot easily communicate ideas and feelings, have great trouble imagining what others think or feel, and in some cases spend their lives speechless. They frequently find it hard to make friends or even bond with family members. Their behavior can seem bizarre.
Education is the primary form of treatment for this mysterious condition. This means that we place important responsibilities on schools, teachers and children’s parents, as well as the other professionals who work with children with autism. With the passage of the Individuals with Disabilities Education Act of 1975, we accepted responsibility for educating children who face special challenges like autism. While we have since amassed a substantial body of research, researchers have not adequately communicated with one another, and their findings have not been integrated into a proven curriculum.
Educating Children with Autism outlines an interdisciplinary approach to education for children with autism. The committee explores what makes education effective for the child with autism and identifies specific characteristics of programs that work. Recommendations are offered for choosing educational content and strategies, introducing interaction with other children, and other key areas.
This book examines some fundamental issues, including:
- How children’s specific diagnoses should affect educational assessment and planning
- How we can support the families of children with autism
- Features of effective instructional and comprehensive programs and strategies
- How we can better prepare teachers, school staffs, professionals, and parents to educate children with autism
- What policies at the federal, state, and local levels will best ensure appropriate education, examining strategies and resources needed to address the rights of children with autism to appropriate education.
Children with autism present educators with one of their most difficult challenges. Through a comprehensive examination of the scientific knowledge underlying educational practices, programs, and strategies, Educating Children with Autism presents valuable information for parents, administrators, advocates, researchers, and policy makers.
دانلود کتاب «آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.