مدیریت

آموزش الکترونیکی و علم آموزش: دستورالعمل های اثبات شده برای مصرف کنندگان و طراحان یادگیری چند رسانه ای

e-Learning and the Science of Instruction: Proven Guidelines for Consumers and Designers of Multimedia Learning

دانلود کتاب e-Learning and the Science of Instruction: Proven Guidelines for Consumers and Designers of Multimedia Learning (به فارسی: آموزش الکترونیکی و علم آموزش: دستورالعمل های اثبات شده برای مصرف کنندگان و طراحان یادگیری چند رسانه ای) نوشته شده توسط «Ruth C. Clark – Richard E. Mayer»


اطلاعات کتاب آموزش الکترونیکی و علم آموزش: دستورالعمل های اثبات شده برای مصرف کنندگان و طراحان یادگیری چند رسانه ای

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Ruth C. Clark – Richard E. Mayer

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 528 / 531

حجم فایل: 55.15 مگابایت

کد کتاب: 1119158664 , 9781119158660

نوبت چاپ: 4

توضیحات کتاب آموزش الکترونیکی و علم آموزش: دستورالعمل های اثبات شده برای مصرف کنندگان و طراحان یادگیری چند رسانه ای

دفترچه راهنمای طراحی آموزش الکترونیکی ضروری، به روز شده با آخرین تحقیقات، اصول طراحی، و مثال‌ها

E-Learning and the Science of Instruction کتاب راهنمای نهایی برای شواهد است. طراحی مبتنی بر آموزش الکترونیکی از زمان چاپ اول این کتاب، آموزش الکترونیکی رشد کرده و حداقل 40 درصد از رسانه های ارائه آموزش را تشکیل می دهد. با این حال، دوره های دیجیتال اغلب به پتانسیل خود برای اثربخشی و کارایی یادگیری دست پیدا نمی کنند. این راهنما دستورالعمل‌های مبتنی بر تحقیق را در مورد بهترین نحوه ارائه محتوا با متن، گرافیک و صدا و همچنین شرایطی که این دستورالعمل‌ها در آن بیشترین تأثیر را دارند، ارائه می‌کند. این نسخه چهارم به‌روزرسانی شده دستورالعمل‌ها، روان‌شناسی و کاربردهای روش‌های بهبود یادگیری از طریق تکنیک‌های شخصی‌سازی، انسجام، انیمیشن‌ها و فصل جدیدی در طراحی بازی مبتنی بر شواهد را شرح می‌دهد. فصل تئوری شناختی یادگیری چند رسانه ای سه شکل از بار شناختی را معرفی می کند که در هر فصل به عنوان مبنای روانشناختی اصول فصل مورد بازبینی قرار می گیرد. فصل جدیدی در مورد مشارکت در یادگیری، زمینه را برای بررسی های عمیق در مورد چگونگی استفاده از نمونه های کار شده، تمرین، همکاری آنلاین و کنترل یادگیرنده برای بهینه سازی یادگیری فراهم می کند. مطالب به روز شده مربی شامل برنامه درسی، تکالیف، پروژه های استوری برد و آیتم های آزمایشی است که می توانید آنها را با برنامه درسی و دانش آموزان خود تطبیق دهید.

تولید شده توسط سازنده ترین دانشمند پژوهشی آموزشی در جهان، Dr. ریچارد ای. مایر، این کتاب تحقیقات فراوان یادگیری الکترونیکی را به یک کتابچه راهنمای عملی برای بهبود یادگیری از طریق طراحی و ارائه بهینه تبدیل می کند.

  • آخرین تحقیقات آموزش الکترونیکی را به روز کنید li>
  • بهترین شیوه ها را برای برقراری ارتباط موثر اطلاعات اتخاذ کنید
  • از تکنیک های مبتنی بر شواهد برای تعامل با فراگیران خود استفاده کنید
  • ایده های آموزشی رایج مانند سبک های یادگیری را با دستورالعمل های مبتنی بر شواهد جایگزین کنید
  • استفاده از تکنیک‌های طراحی مبتنی بر شواهد برای بهینه‌سازی بازی‌های یادگیری

آموزش الکترونیکی به‌عنوان جایگزین یا کمکی به کلاس درس به رشد خود ادامه می‌دهد و به همین ترتیب، به یکی از کانون‌های اصلی تبدیل شده است. محققان در زمینه های مرتبط با یادگیری یافته های جدید آزمایشگاه های تحقیقاتی می تواند به طراحی و توسعه آموزش الکترونیکی کمک کند. با این حال، بسیاری از این تحقیقات منتشر شده در مجلات فنی برای کسانی که واقعاً مطالب آموزش الکترونیکی را طراحی می کنند غیرقابل دسترسی است. با جمع آوری آخرین شواهد در یک جلد و ترجمه نظری به عملی، آموزش الکترونیکی و علم آموزش به منبعی ضروری برای مصرف کنندگان و طراحان یادگیری چند رسانه ای تبدیل شده است.


The essential e-learning design manual, updated with the latest research, design principles, and examples

e-Learning and the Science of Instruction is the ultimate handbook for evidence-based e-learning design. Since the first edition of this book, e-learning has grown to account for at least 40% of all training delivery media. However, digital courses often fail to reach their potential for learning effectiveness and efficiency. This guide provides research-based guidelines on how best to present content with text, graphics, and audio as well as the conditions under which those guidelines are most effective. This updated fourth edition describes the guidelines, psychology, and applications for ways to improve learning through personalization techniques, coherence, animations, and a new chapter on evidence-based game design. The chapter on the Cognitive Theory of Multimedia Learning introduces three forms of cognitive load which are revisited throughout each chapter as the psychological basis for chapter principles. A new chapter on engagement in learning lays the groundwork for in-depth reviews of how to leverage worked examples, practice, online collaboration, and learner control to optimize learning. The updated instructor’s materials include a syllabus, assignments, storyboard projects, and test items that you can adapt to your own course schedule and students.

Co-authored by the most productive instructional research scientist in the world, Dr. Richard E. Mayer, this book distills copious e-learning research into a practical manual for improving learning through optimal design and delivery.

  • Get up to date on the latest e-learning research
  • Adopt best practices for communicating information effectively
  • Use evidence-based techniques to engage your learners
  • Replace popular instructional ideas, such as learning styles with evidence-based guidelines
  • Apply evidence-based design techniques to optimize learning games

e-Learning continues to grow as an alternative or adjunct to the classroom, and correspondingly, has become a focus among researchers in learning-related fields. New findings from research laboratories can inform the design and development of e-learning. However, much of this research published in technical journals is inaccessible to those who actually design e-learning material. By collecting the latest evidence into a single volume and translating the theoretical into the practical, e-Learning and the Science of Instruction has become an essential resource for consumers and designers of multimedia learning.

دانلود کتاب «آموزش الکترونیکی و علم آموزش: دستورالعمل های اثبات شده برای مصرف کنندگان و طراحان یادگیری چند رسانه ای»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید