دانلود کتاب E-Banking Management: Issues, Solutions, and Strategies (به فارسی: مدیریت بانکداری الکترونیکی: مسائل، راه حل ها و استراتژی ها) نوشته شده توسط «Mahmood Shah – Steve Clarke»
اطلاعات کتاب مدیریت بانکداری الکترونیکی: مسائل، راه حل ها و استراتژی ها
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – اقتصاد ریاضی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Information Science Reference
نویسنده: Mahmood Shah – Steve Clarke
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 310
حجم فایل: 3.55 مگابایت
کد کتاب: 1605662534 , 9781605662534
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیریت بانکداری الکترونیکی: مسائل، راه حل ها و استراتژی ها
این کتاب مسائل حیاتی برای موفقیت در
را بررسی خواهد کرد
ارائه بانکداری الکترونیک هدف کمک به سازمان ها در استفاده از
است
فرصت های ارائه شده توسط این مجموعه نسبتاً جدید از فناوری ها. این کتاب
تا حد زیادی خود را به دیدگاه سازمانی مشکل محدود می کند و
است
بنابراین در درجه اول بر روی عوامل داخلی سازمانی متمرکز شده است. خارجی
عواملی مانند محیط سیاسی یا اقتصادی که در آن یک
سازمان عمل می کند، در سایر نشریات به خوبی پوشش داده می شود و نخواهد بود
در اینجا با جزئیات تکرار شده است.
قصد این نیست که کتاب جایگزین متون شود
روی شیوه های مدیریت موجود در
آن
میدان متمرکز شده است، بلکه باید به عنوان مکمل آنها استفاده شود. مخاطبان هدف اصلی عبارتند از
دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی،
مدیریت عمومی و مدیریت فناوری و همچنین شاغلین
بانکداری الکترونیکی مشارکت های مورد انتظار برای جامعه دانشگاهی عبارتند از
توسعه درک عمیق تر از مسائل مربوط به بانکداری الکترونیکی به عنوان
و همچنین پیشنهادات عملی در مورد چگونگی مقابله با این مسائل. جدا از
فصل مقدماتی، تمام فصول دیگر به صورت قطعات مستقل نوشته شده اند، بنابراین
خوانندگان این کتاب می توانند قسمتی از کتاب را که بیشترین ارتباط را دارد مراجعه کنند
به مشکلی که در دست است.
بانکداری الکترونیک
اکثر موسسات مالی را وادار می کند تا سیستم ها و های خود را مجدداً بررسی کنند و به دنبال راه های جدیدی برای
باشند.
خدمات خود را از طریق وب ارائه دهند. برای انجام که
آنها به طور موثر به دنبال بهبود جریان کار، کاهش کار کاغذی، ارائه تصویربرداری آنلاین اسناد برای کاربران و ایجاد
هستند.
استانداردهای گسترده صنعت به منظور بهبود کارایی هزینه
و سودآوری این منجر به بسیاری از مسائل فنی، مدیریتی و استراتژیک می شود. فصل اول، دوم و سوم
یک نمای کلی از این موضوعات ارائه دهید که در
به طور عمیق تر به آن پرداخته خواهد شد
فصل های بعدی.
مشکلات فنی مرتبط با بانکداری الکترونیکی ممکن است شامل
باشد
توسعه زیرساختی برای اطمینان از در دسترس بودن 24 ساعته، یکپارچه سازی
backend، front end و سایر ابزارهای پشتیبانی برای ایجاد یک تجربه یکپارچه
برای مشتری، و جمعآوری/تجزیه و تحلیل دادههایی که ارائه را ممکن میسازد
اطلاعات به موقع به مدیریت برای تصمیم گیری موثر. این
مسائل در فصل های IV، VII و VIII پوشش داده شده است.
مسائل مدیریتی شامل به حداکثر رساندن تولید
است
درآمد اینترنتی و متمایز کردن خدمات و محصولات بانک از سایر
بانک ها. بانک ها ممکن است شکست بخورند اگر فقط به فکر ارائه هزینه کم باشند
معاملات سازماندهی مجدد تیم ها، بخش ها یا حتی کل سازمان
همچنین ممکن است در اختیار مدیریت قرار گیرد. مدیریت پروژه های تجارت الکترونیک، به کارگیری
روش های جدید توسعه محصول، بازاریابی و فروش برای ارضای نیازهای
مشتریان پیشرفتهتر برخی از چالشهای کلیدی مدیریت هستند
و همچنین مطابق با ملی، منطقه ای (مانند اتحادیه اروپا) و
مقررات بین المللی این مسائل در فصول V، VI، VII،
پوشش داده شده است
VIII، IX X و XI.
مسائل استراتژیک شامل تعیین کلیت است
جهت کسب و کار، مقابله با تغییرات در بازار، توسعه
اتحادهای گسترده صنعت برای توسعه محصولات/خدمات و ساختار مجدد
سازمان ها برای مقابله با مدل های جدید کسب و کار این مسائل در
پوشش داده شده است
فصل VII، VIII، X و XI. فصل دوازدهم خلاصه ای از مسائل و راه حل ها است
در این کتاب پوشش داده شده است
مشکلاتی مانند امنیت، مقابله با جرایم سایبری، تهدیدات جدید
ورود به بازارهایی مانند بانک های فقط اینترنتی یا سوپرمارکت ها نیز
هستند
در بخش های مربوطه از متن پوشش داده شده است.
This book will explore issues critical for success in
providing e-banking. The aim is to assist organizations in utilising the
opportunities offered by this relatively new set of technologies. This book
largely restricts itself to the organizational view of the problem, and is
therefore primarily focused on organizational internal factors. External
factors, such as the political or economical environment in which an
organization operates, are well covered in other publications and will not be
repeated in detail here.
It is not intended that the book should replace texts
on existing management practices in its
focused field, but rather that it be used as a complement to them. The main target audiences include
undergraduate as well as postgraduate students of business administration,
general management and technology management as well as practitioners of
e-banking. The expected contributions to the academic community include
development of a deeper understanding of the issues involved in e-banking as
well as practical suggestions on how to tackle these issues. Apart from the
introductory chapter, all other chapters are written as independent pieces so
readers of this book can choose to consult the part of the book which is most relevant
to the problem in hand.
E-banking
forces most financial institutions to re-examine their systems and practices and to look for new ways to
deliver their services over the Web. To do that
effectively they seek to improve work flow, reduce paper work, provide online document imaging for users and create
industry wide standards in order to improve cost efficiencies
and profitability. This leads to many technical, managerial and strategic issues. Chapters I, II, and III
present an overview of these issues, which will be covered in greater depth in
subsequent chapters.
E-banking related technical issues may include
developing an infrastructure to ensure 24-hour availability, integrating
backend, front end and other supporting tools to create a seamless experience
for the customer, and collection/analysis of data which enables the provision
of timely information to the management for effective decision making. These
issues are covered in chapters IV, VII and VIII.
Managerial issues include maximizing the generation of
Internet revenue and differentiating a bank’s services and products from other
banks. Banks may fail if they are thinking only of providing low cost
transactions. Re-organizing teams, departments or even the whole organization
may also come into management’s remit. Managing e-commerce projects, employing
new ways of product development, marketing and selling to satisfy the needs of
increasingly sophisticated customers are some of the key management challenges
as well as complying with national, regional (such as European Union) and
international regulations. These issues are covered in Chapters V, VI, VII,
VIII, IX X and XI.
Strategic issues include determining the overall
direction of the business, dealing with changes in the market, developing
industry wide alliances for products/ services development, and re-structuring
organizations to cope with new business models. These issues are covered in
Chapter VII, VIII, X and XI. Chapter XII is summary of issues and solutions
covered in this book
Problems such as security, dealing with cyber-crimes, threats from new
entrants to markets such as Internet only banks or supermarkets are also
covered in relevant sections of the text.
دانلود کتاب «مدیریت بانکداری الکترونیکی: مسائل، راه حل ها و استراتژی ها»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.