دانلود کتاب Doing the Right Things Right: How the Effective Executive Spends Time (به فارسی: انجام درست کارها: چگونه یک مدیر کارآمد زمان را صرف می کند) نوشته شده توسط «Laura Stack – William A. Cohen»
اطلاعات کتاب انجام درست کارها: چگونه یک مدیر کارآمد زمان را صرف می کند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Berrett-Koehler Publishers
نویسنده: Laura Stack – William A. Cohen
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 256 / 257
حجم فایل: 2.34 مگابایت
کد کتاب: 162656566X , 9781626565661
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب انجام درست کارها: چگونه یک مدیر کارآمد زمان را صرف می کند
راهنمای چگونه برای رهبر مدرن
با الهام از کتاب پیشگامانه پیتر دراکر مجری مؤثر، لورا استک دقیقاً چگونگی قرن بیست و یکم را شرح می دهد. رهبران و مدیران می توانند با مدیریت تلاقی دو ارزش حیاتی: اثربخشی و کارایی، نتایج سودآور و مولد به دست آورند.
به گفته استک، اثربخشی، شناسایی و دستیابی به بهترین اهداف برای سازمان شما یعنی انجام کارهای درست است. کارآمدی به انجام رساندن آنها با کمترین زمان، تلاش و هزینه است – انجام درست کارها. اگر در مورد هر دو واضح نباشید، وقت خود را تلف می کنید. همانطور که دراکر می گوید: “هیچ کاری به اندازه انجام کارآمد کاری که اصلا نباید انجام شود، بی فایده نیست.” رهبری 3T Stack دوازده شیوه ارائه می دهد که مدیران را قادر می سازد تا موثر و کارآمد باشند و در سه حوزه گروه بندی شده اند که رهبران وقت خود را در آن صرف می کنند: Tتفکر استراتژیک، Tکار گروهی و Tاکتیک. با مشاوره تخصصی او، تعداد زیادی ایده جدید در مورد اینکه چگونه شما، تیم و سازمانتان می توانید بهره وری را افزایش دهید، دریافت خواهید کرد.
Inspired by Peter Drucker’s groundbreaking book
The Effective Executive, Laura Stack details precisely how 21st-century leaders and managers can obtain profitable, productive results by managing the intersection of two critical values: effectiveness and efficiency.Effectiveness, Stack says, is identifying and achieving the best objectives for your organization—doing the right things. Efficiency is accomplishing them with the least amount of time, effort, and cost—doing things right. If you’re not clear on both, you’re wasting your time. As Drucker put it, “There is nothing so useless as doing efficiently that which should not be done at all.” Stack’s 3T Leadership offers twelve practices that will enable executives to be effective and efficient, grouped into three areas where leaders spend their time: Strategic
Thinking, Teamwork, and Tactics. With her expert advice, you’ll get scores of new ideas on how you, your team, and your organization can boost productivity.دانلود کتاب «انجام درست کارها: چگونه یک مدیر کارآمد زمان را صرف می کند»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.