دانلود کتاب Doing Research Projects in Marketing, Management and Consumer Research (به فارسی: انجام پروژه های تحقیقاتی در بازاریابی، مدیریت و تحقیقات مصرف کننده) نوشته شده توسط «Chris Hackley»
اطلاعات کتاب انجام پروژه های تحقیقاتی در بازاریابی، مدیریت و تحقیقات مصرف کننده
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Chris Hackley
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 210 / 221
حجم فایل: 702 کیلوبایت
کد کتاب: 0203411447 , 9780415268943
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب انجام پروژه های تحقیقاتی در بازاریابی، مدیریت و تحقیقات مصرف کننده
نشان می دهد که چگونه می توان رویکردهای تفسیری را برای پروژه های تحقیقاتی در زمینه های مدیریت، بازاریابی و تحقیقات مصرف کننده در یک راهنمای عملی برای تحقیق و نوشتن یک پروژه تحقیقاتی به کار برد.
دانلود کتاب «انجام پروژه های تحقیقاتی در بازاریابی، مدیریت و تحقیقات مصرف کننده»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.