بازاریابی: تبلیغات

انجام پروژه های تحقیقاتی در بازاریابی، مدیریت و تحقیقات مصرف کننده

Doing Research Projects in Marketing, Management and Consumer Research

دانلود کتاب Doing Research Projects in Marketing, Management and Consumer Research (به فارسی: انجام پروژه های تحقیقاتی در بازاریابی، مدیریت و تحقیقات مصرف کننده) نوشته شده توسط «Chris Hackley»


اطلاعات کتاب انجام پروژه های تحقیقاتی در بازاریابی، مدیریت و تحقیقات مصرف کننده

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Chris Hackley

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 210 / 221

حجم فایل: 702 کیلوبایت

کد کتاب: 0203411447 , 9780415268943

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب انجام پروژه های تحقیقاتی در بازاریابی، مدیریت و تحقیقات مصرف کننده

نشان می دهد که چگونه می توان رویکردهای تفسیری را برای پروژه های تحقیقاتی در زمینه های مدیریت، بازاریابی و تحقیقات مصرف کننده در یک راهنمای عملی برای تحقیق و نوشتن یک پروژه تحقیقاتی به کار برد.


llustrates how interpretive approaches can be applied to research projects in the fields of management, marketing and consumer research within a practical guide to researching and writing a research project.

دانلود کتاب «انجام پروژه های تحقیقاتی در بازاریابی، مدیریت و تحقیقات مصرف کننده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید