بازاریابی: تبلیغات

استراتژی بازاریابی دیجیتال: یک رویکرد یکپارچه برای بازاریابی آنلاین

Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing

دانلود کتاب Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing (به فارسی: استراتژی بازاریابی دیجیتال: یک رویکرد یکپارچه برای بازاریابی آنلاین) نوشته شده توسط «Simon Kingsnorth»


اطلاعات کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال: یک رویکرد یکپارچه برای بازاریابی آنلاین

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Simon Kingsnorth

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 344 / 339

حجم فایل: 4.11 مگابایت

کد کتاب: 074947470X , 9780749474706

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال: یک رویکرد یکپارچه برای بازاریابی آنلاین

رسانه های دیجیتال و اجتماعی جنبه های ضروری عملکرد یک بخش بازاریابی هستند. بنابراین، مهم است که آنها در اهداف گسترده تر سازمان ادغام شوند. Simon Kingsnorth نویسنده، با ترکیب تکنیک های بازاریابی دیجیتال با استراتژی کسب و کار و مدل های بازاریابی تثبیت شده مانند 7 P، پنج نیروی پورتر، و ارزش طول عمر مشتری، نحوه تدوین بهترین استراتژی را برای یک شرکت نشان می دهد.

به جای ارائه یک استراتژی مدل «یک اندازه متناسب با همه»، Kingsnorth استراتژی‌های مختلف را از طریق مطالعات موردی، نمودارها، تصاویر، و چک‌لیست‌ها زنده می‌کند. استراتژی دیجیتال مارکتینگ شامل چیستی بازاریابی دیجیتال، نحوه بودجه بندی و پیش بینی، کسب، شخصی سازی، خدمات مشتری، تجربه کاربر، استراتژی محتوا، نحوه تجزیه و تحلیل و انجام اندازه گیری های اجتماعی، و نحوه ساخت و ارائه یک برنامه بازاریابی دیجیتال به منظور جلب حمایت و بودجه.


Digital and social media are essential aspects of a marketing department’s function; therefore, it is important that they are integrated into the organization’s wider goals. Uniting digital marketing techniques with business strategy and established marketing models such as the 7 P’s, Porter’s Five Forces, and Customer Lifetime Value, author Simon Kingsnorth demonstrates how to formulate the best strategy for a company.

Rather than presenting a “one size fits all” model, Kingsnorth brings various strategies to life through case studies, charts, illustrations, and checklists. Digital Marketing Strategy covers what digital marketing is, how to budget and forecast, acquisition, personalization, customer service, user experience, content strategy, how to analyze and perform social measurements, and how to structure and present a digital marketing plan in order to win support and funding.

دانلود کتاب «استراتژی بازاریابی دیجیتال: یک رویکرد یکپارچه برای بازاریابی آنلاین»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید